De achterkant van mijn sbgw253 is totaal anders. Maar wel een echte krassenmagneet helaas omdat hij super gepolijst is.
Zo spannend zijn die “oudere” uurwerken van GS ook weer niet. Dus die extra prints op het saffier daar stoor ik me inmiddels niet meer aan. Misschien teveel gezien
Hopelijk nog vele maanden!
Prachtig! Wel weer zo’n rare gravure op de zichtbodem. Is er iemand met meer verstand van zaken die enig idee heeft waarom ze dit blijven doen?
@illewoare hartelijk gefeliciteerd met de selfdater! Van alle sprekende kastvormen misschien wel de meest bijzondere!
@Hans foto van de maand!
Zijn jou polsen van steen ofzo?
Dankje! Het is een heel herkenbare kastvorm voor een GS liefhebber, maar toch weer subtiel. Ik er heel tevreden mee alleszins.
Mooi contrast met de 44GS ook, dus liefst van al zou ik de SBGW047 erbij willen. Helaas zijn die niet meer te vinden voor normale prijzen helaas
Het komt denk ik van het op de vloer leggen naast mijn bed. De achterkant is zo ‘hoog’ gepolijst dat lijkt het inderdaad zelfs huid nog zou krassen.
Zie die op Chrono voor meer dan 8000 euro, zonder doos, zonder papieren…
Oké ben ik dan zo’n nerd dat ik ze op een zacht matje leg? Of vind je het niet heel erg die krassen?
Je kan ook het bandje er onder vouwen
Beide goede tips! De krasjes lijken op de foto ook wel weer erger dan in werkelijkheid. Maar ik zal er wat meer op gaan letten dat ik hem voorzichtig neerleg.
Prachtig inderdaad.
En wat een foto
Thx
Wow
Echt waanzin he… zelfs GS kan er niet meer onderuit, die premiums
Ook prachtig! Wordt wel goed zoeken en flink aftikken
Ik stond gisteren op het punt de Snowflake te verkopen. Toch maar niet gedaan. Wel zijn een paar andere horloges vertrokken. En toen waren er nog maar drie over.
Wat heeft je tegen gehouden?