De gebruikelijke twijfel over koers en richting hahaha.
En natuurlijk het feit dat de Snowflake gewoon een topper is.
Maar ik sluit niet uit dat hij op korte termijn het nest gaat verlaten.
De gebruikelijke twijfel over koers en richting hahaha.
En natuurlijk het feit dat de Snowflake gewoon een topper is.
Maar ik sluit niet uit dat hij op korte termijn het nest gaat verlaten.
Zonde.
Ik had die snow een skupke gegeven & snel die Tokio weer opgehaald.
Snap het wel. Vind het een iconisch en mooi model. Was onder de indruk van de kwaliteit van het horloge toen ik het horloge eens bekeek bij een juwelier.
Wat dacht je toen dan? Toch maar niet
Hahaha het is af en toe een ongezonde hobby Erik
Haha nee, ik dacht jammer van mijn pols. Net even te groot en dik voor mijn pols. Met name de de uitstekende endlinks maken het dat het net niet past. Ik zit wel te azen op een GS sbgx263, 37mm, 45mm lug to lug.
Mochten ze ooit een kleinere versie van de snowflake maken, dan wil ik die wel hebben. Vind de wijzerplaat en afwerking fenomenaal.
Daar valt makkelijk aan te komen alleszins! Even bij de AD langs of Solojapan een mailtje sturen
Yes, ben er stiekem al mee bezig. Mijn vaste AD laat er een afleveren zodat ik hem kan bezichtigen. Neem hem dan wrs ook gelijk mee😁
Nice! Ik ben heel benieuwd. Volgens mij is het echt een mega mooi horloge. De laatste maanden ben ik steeds meer gaan kijken naar GS en het heeft mij wel overtuigt.
Er zijn wel kleinere kasten van 39 en 40mm met de snowflake wijzerplaat. Maar die zijn zo zeldzaam, of van goud, zodat de prijs vele malen hoger ligt dan die van een gewone titanium snowflake.
Ah ok, klinkt niet helemaal als wat ik zoek. Gelukkig ben ik goed uit de zoektocht gekomen met de sbgx263 als doelwit.
Jammer dat je de tijd maar één keer per jaar moet instellen… Gelukkig moet je de datum wel af en toe nog eens veranderen
Als ze die nou eens in 38mm zouden uitbrengen…
Heb je ook de SBGX259 overwogen?
Die staat bij mij nog hoog op de lijst (wel eerst de horlogepot weer wat aanvullen), maar zie je maar weinig.
Zeker, ook heel mooi. De 263 heeft wel mijn voorkeur. Wil graag een zilveren sunburst toevoegen aan de collectie.