Nou dan op zijn minst de optie. Een band met snelverstelling en eentje voor de puzzelaars onder ons😅
Finish over fit zon heerlijk verstelbare clasp past toch niet in de design filosofie!
Tsja, als long-time GS liefhebber kan ik alleen maar zeggen dat het met de halfjes, en net ietsje meer of minder afhankelijk van de kant waar ze op zitten, fit en finish echt hand in hand gaan.
Als je het principe door hebt, is een band altijd en snel passend te maken.
Niet dat ik het van plan ben maar dit zou best een ‘one piece’ horloge kunnen zijn. Btw, ik snap niet hoe jullie fatsoenlijk, met een smartphone, een GS op de foto krijgen.
Exact dit. Ik moet tig foto’s maken en dan nog is het niet op de foto te vatten!
Mooie! Ook een goeie voor het one watch topic
Ik maak niet heel mooie foto’s (te weinig geduld voor) maar iets wat ik in ieder geval altijd doe is 2x inzoemen (das een standaard knopje bij de iPhone camera) dan is het perspectief iets beter. En snapseed is een goede app om te bewerken
Kijk kijk, ‘we’ worden genoemd:
Grand Seiko staat bij mij veruit bovenaan om de eerste luxury piece te worden. Moet het voor nu doen met de SARX033 en 035, ook geen schande natuurlijk.
Hij was tijdens de vakantie stilgevallen. Maar dit is een mooie kans om jullie nog iets te laten zien waarvan ik bij aankoop nog niet wist dat deze GS sbga231 dit had. Een rode cirkel die zichtbaar wordt als je de kroon losdraait en uittrekt. Als waarschuwing denk ik voor dat je niet vergeet om hem te sluiten voor het duiken.
Dat de kroon uit staat valt je denk ik meer op dan de rode cirkel, maar goed, hij zal ervoor bedoeld zijn denk ik. Een leuke kleine extra feature. Misschien dat andere (Grand) Seiko duikers dit ook hebben, maar het is mij nog niet eerder ergens opgevallen.
Nee, dat is helemaal geen schande. Sterker: na de komst van mijn onvolprezen SBGA211 (zie NA: Grand Seiko SBGA 211 Snowflake: NA: Grand Seiko SBGA211 Snowflake) heb ik diverse Seiko’s gekocht omdat de pecunia voor een tweede GS ontbraken. De meest recente NA is ook een SARX (in mijn geval een SARX045 Deep Blue Tuxedo), en daar ben ik heel blij mee. Tijd voor een beroerde foto (het is nog vroeg):
En nee, in bijna elk denkbaar opzicht blijft hij achter bij Grand Seiko, maar als je tien keer zoveel betaalt krijg je niet tien keer zoveel horloge. Veel plezier met je SARX’en!
Er is er dus wel één op het forum!
Ik wil 'm ook
Haha je kan hen altijd een oneerbaar voorstel doen want het wordt geen evidente en vooral prijzige zoektocht vrees ik.
Het mag nog wat frisser worden om terug leren bandjes te dragen, maar deze voormidag mocht deze toch eindelijk eens om. Zwarte plaat en glimmend bol saffier is een moeilijke combi voor een goede foto, maar bij deze toch een poging
Prachtig horloge, verkleurt deze plaat ook van diepzwart naar matgrijs?