Haha zat er niet ver naast. Heb de blauwe ook gepast maar de DJ in het blauw had ik ook nog. En zwart met oranje is altijd goed!
Mijn zwarte sbgn003 mag eventueel weg omdat ik helaas geen vrienden kan worden met de bracelet. Als er interesse of vragen zijn hoor ik het wel.
Die GMT vind ik zeker geslaagd!
Ik heb even op de website gekeken en het valt me op dat de prijzen inmiddels net zo gigantisch zijn als de gemiddelde GS duiker… Voor dat geld vind ik wel dat ze wat meer tijd en energie in de banden en sluitingen mogen steken…
Just checking, maar je bent bekend met hoe je hem goed op maat brengt? Zie dit wat ik hier ooit over getypt heb:
Ik ga het nog een keer proberen want als hij goed past zou ik hem als daily gebruiken.
Maar tot nu toe is het nog niet gelukt en mis ik echt een micro adjustment.
Ik overweeg een monstrap maar heb deze GS het liefst op staal.
Je kan het echt perfect afstellen tot op de grootte van de micro adjustment in een andere sluiting. Als je weet dat een halve link dus 2/3 is van een hele link.
Als het teveel knelt, loont het om een (halve) schakel van de 6 uurs kant naar de 12 uurskant te brengen. Dat maakt het nog iets losser omgekeerd voor iets vaster.
Succes!
Pfff ik heb de laatste tijd al een beetje teveel gekocht en er is ook nog iets anders incoming
Hoe doe je dat dan met warmer weer? Bij mij wordt mijn pols altijd iets dikker in de loop van de dag.
Ik zoek me de gulden middenweg uit, iets losser in de winter en wat strakker in de zomer. Op mijn BB58 verzet ik ook nooit eerlijk gezegd, ik vind de volgende stop een heel stuk te groot al
Thanks, misschien moet ik het toch weer een proberen. Al een tijdje de SBGA285 in mijn hoofd maar de band houd mij tegen door eerdere ervaringen.
Het blijft altijd een beetje zoeken. Tenslotte zit er ongeveer 3mm tussen de mogelijkheden, net zoals bij een sluiting met snelverstelling. En het gewicht van de kast speelt ook. Bij sommige zit het dus net wat beter dan bij andere…
Mooi die SBGA, subtiel voor een GS. En een waanzinnig precies uurwerk
Nog altijd spijt van de verkoop van mijn SBGX261, geen zwarte dial, geen stalen band én geen spring drive in mijn collectie. Its a sign…