Mooi setje. En toch de gedachte om weer naar naar een ‘one piece’ te gaan
Doen! 2 keer quartz, dat kan je inruilen tegen 1 keer Spring Drive
Ik kan niet wennen aan de verschillende stylen van de uur en minuten wijzer, daar stoor ik mij enorm aan. Voor mij gaat de nieuwe serie het niet worden, sowieso mis ik de seiko - grand seiko layout.
Zeg nu zelf, dit is toch veel beter
Klopt, voor mij juist hét kenmerk van GS.
Gelukkig ben ik daar wèl overheen.
Zoveel mensen, zoveel wensen. En gelukkig maar ook, anders wordt het zo’n saaie boel…
Het hangt er een beetje vanaf… bij bv de SBGX’en vind ik oud wat meer verdeeld, maar bij de high beat GMT’s is het dan onderaan wat druk. Maar ik ben dan ook niet van de tijd van voor de switch, dus geef mij maar gewoon GS
Mooi
Minder mooi
Over de wijzers daarentegen ben ik het zeker eens… niets gaat boven die typerende GS wijzerset
+1
Topper staat sinds kort ook weer op de lijst
Thanks Luuk! Maar jij hebt deze ongetwijfeld al een keer gehad?
In het blauw wel maar niet in het zwart, de zwarte 2 weken terug omgehad en erg mooi
Haha zat er niet ver naast. Heb de blauwe ook gepast maar de DJ in het blauw had ik ook nog. En zwart met oranje is altijd goed!
Mijn zwarte sbgn003 mag eventueel weg omdat ik helaas geen vrienden kan worden met de bracelet. Als er interesse of vragen zijn hoor ik het wel.
Die GMT vind ik zeker geslaagd!
Ik heb even op de website gekeken en het valt me op dat de prijzen inmiddels net zo gigantisch zijn als de gemiddelde GS duiker… Voor dat geld vind ik wel dat ze wat meer tijd en energie in de banden en sluitingen mogen steken…
Just checking, maar je bent bekend met hoe je hem goed op maat brengt? Zie dit wat ik hier ooit over getypt heb:
Ik ga het nog een keer proberen want als hij goed past zou ik hem als daily gebruiken.
Maar tot nu toe is het nog niet gelukt en mis ik echt een micro adjustment.