Laat je Grand Seiko zien VIII

Proficiat! Dat is echt een supermooi horloge.

Hoewel in weze 2 dezelfde heeft de gouden toch een veel zachtere aanblik dan de 253. Elegant is ie wel.

1 like

Gefeliciteerd. Je zoektocht geslaagd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA !!
Nu lekker genieten maar!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd wat een klatser :fire: :heart_eyes:

1 like

Verstandige keus, complimenten! En in juni gewoon gaan kijken naar de SPB381 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Dat is idd een veel betere keuze. De 385 vind ik ook erg mooi.

1 like

Dat wordt echt een topper, erg nieuwsgierig naar.

1 like

Crosspost :sunglasses:

19 likes

Wow!!! Heel mooi genieten maar :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig! Ik ben blij dat je blij bent.

2 likes

Wat een mooie! Het is sowieso een van mijn favoriete GS modellen, maar deze versie doet er nog een schepje bovenop. Geniet van het shinen er mee :star_struck:

1 like

Mooi! :ok_hand: Een oude bekende.

Fantastisch! Wat een geweldig duo. Daar mag je jezelf mee in je handjes knijpen!

1 like

Wat een schitterend horloge, gefeliciteerd!

1 like

Helemaal mee eens. Ik heb de sbgn001, en ben er zeer blij mee. Maar ok 5000 euro voor te betalen… zou ook de blauwe anders nemen en met de rest eventueel iets anders halen.
We moeten wel een beetje rationeel blijven en niet zoals de Rolex fanboys dingen in perspectief blijven houden.

Wat vind he van de SBGN023G? Geel zwart en quartz. Zelf vind ik de kast minder, maar smaken kunnen verschillen

You chose wisely. Maar van mij moet je het niet aannemen, ik schijn alleen maar van vlees-noch-vis achtige karakterloze kutzooi te houden. :slight_smile:

1 like

Ach ik ook dus who cares. :sunglasses:

De SLA047 is een erg stoer, robuust en kwalitatief horloge met een prachtige British Racing Green wijzerplaat. Mooi compact ook vwb diameter en L2L. Gewicht van 220gr was niet eens zo’n punt. :exploding_head: Maar naar verhouding echt té dik en daardoor ook top heavy. En verder deed ie bij mij ook niet echt iets ontbranden…geen twinkle in the eye.

Kortom er was duidelijk teveel twijfel. Jaap zei dat hij het meteen aan mij zag toen ik 'm beetpakte en omdeed. De man kent mij. :innocent:

Ziezo…dus.

17 likes

Kast vind ik wel gaaf! Lekker moderne look :slight_smile:
Geel is niet mij kleur. Van deze is ook een rode, veel gaver dan het wat fletse geel. een ramp is natuurlijk de (plaatsing van) datum…:wink:

1 like

Kleine broertje van de SLA. Weliswaar minder hoog op de ladder, maar wel een stuk subtieler dan de MM300. Die kan prima naast de GS!

7 likes