Sorry…nog maar eentje…![]()
Geen probleem hoor. Hij wordt er niet lelijker van.
Er zijn wat hints gegeven over de aanstaande GS9 limited die volgend jaar februari uit zal komen.
Wordt schijnbaar een SBGY met een egale, matte wijzerplaat in een nieuwe, niet al te blitse kleur. Ben bang dat er wel weer een enkele ‘9’ op de wijzerplaat komt, waardoor ik zal moeten afhaken.
De A5 met nieuw echappement is specifiek voor Evolution 9 ontwikkeld. Ik wacht er op dat die in de heritage serie komen, maar helaas.
Oninteressant wegens de 9. Yuck.
Wat een plaatje. Mooi.
Echt ongelofelijk mooi!
Toch ergens een beetje spijt dat ik de knoop niet heb doorgehakt toen ik contact had met Jeroen …
Heb geduld.
Sommigen posten nooit horloges in het blauwe gedeelte, anderen posten sneller daar dan dat ze van onderbroek wisselen. ![]()
Jij bent helderziend. (Neh…je kent mij inmiddels haha).
Nét besloten en afgestemd met de volgende eigenaar. De 44GS kast is toch niet mijn ding. Dat dacht ik al te weten. Nu is dat duidelijk geworden. (En ik heb ook wat moeite met 4.5k om de pols
). De SBGH299 gaat daarom morgen door naar een mede HF-er die er heel blij mee is. En ik ga gewoon weer door…win-win ![]()
Zit te denken om alles om te gooien, heb nu al jaren een redelijk steady collectie maar het kriebelt om naar een kleinere collectie te gaan met wat vernieuwingen.
Dan zou mijn gs ook zomaar op de nominatie komen te staan, wat is verstand en wat is wijsheid
Sorry…daar kan ik je niet bij helpen. ![]()
![]()
Of juist wel, ervaringsdeskundigen ![]()
Zou nog wel eens een l.u. chopard, reverso, tag, staudt, etc… willen bezitten, gewoon omdat het kan. Nu zit alles een beetje vast, vandaar de onrust in het koppie. Nu ff genieten, ook tijdens het schaatsen.
Dat vastzitten én onrust vwb horloge keuzes heb ik momenteel ook. Dus even zien welke kant ik nu opduik…
En ja volop genieten van het schaatsen. Prachtig moment zojuist voor Antoinette Rijpma.
Nu nog de shorttrackers…![]()
![]()
![]()
dat doe ik ook een paar keer per jaar, soms grijp ik naar een hogere waarde of een bijzonder stuk, soms ben ik tevreden met een Promaster, alles zolang het duurt en dat is prima
Dat moet ik ook eens doen, denk dat de meeste al weer 3, 4 of misschien wel 5 jaar vast zitten. Maar afscheid nemen is zo moeilijk
dat kun je leren hoor, waar jouw meesten 3,4 of 5 jaar vastzitten, wisselt het hier 3, 4 of 5 keer per jaar
Van mij wel! Prachtige wijzerplaat! Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
Inmiddels 11 jaar geleden dat ik deze kocht.
En nu opnieuw verliefd geworden door het maken van mooie macro foto’s die alle details laten zien.
Kom maar door ![]()
Ik mag mij hier ook weer melden met mijn NA! Helemaal blij mee! Echt een schitterend horloge, in het echt nog zoveel mooier dan op een foto.
Thanks @daffie voor de fijne, snelle deal.