Laat je horloges van max. 100 euro zien

Het viel te proberen :wink: maar vind het mooi dat je je gouden trio gepassioneerd beschermd tegen vijandige overnames :crossed_swords: :sweat_smile:

1 like

Ow, en deze nog ff vergeten. Gekocht als New Old Stock voor €99. Inmiddels is deze 2.5 x zo duur. Jaren 80 Poljot.

7 likes

Mooie Poljot. Jammer dat hij zoveel duurder is geworden.

2 likes

Wat is dat eigenlijk voor merk?

1 like

Corgeut flieger van €88 bij Ali. Miyota automaat, liep 9s per dag achter dus zelf even naregelen, nu +2. Rotor is wat lawaaierig maar loopt verder prima. Glas spiegelt nogal dus lastig fotograferen. Originele bandje was flut kwaliteit, zogenaamd leer. Voor €20 een leren bandje van Kish na enkele maanden erop gezet.

8 likes

9 seconden zou ik niet zo’n punt vinden. Mooi horloge.

1 like

Dat is iets handiger inderdaad.

1 like

Ik heb liever dat een horloge voor loopt, liefst niet meer dan 15 seconden per dag.

2 likes

drie tientjes, een Chinese automaat.
En stiekem best wel fan van het merk Paulareis.

Al weken om de pols terwijl er nog zat ligt…

7 likes

Het setje bij elkaar. Die met de stalen band draag ik geregeld. Die met groene band blijft ongedragen (door de zwarte denk ik) en heeft zijn weg naar marktplaats gevonden.

Beide horloges onder de 100€ en van een verbazingwekkende kwaliteit voor het geld.

Maar die conclusie trek ik eigenlijk altijd bij Orient

11 likes

In de sale €89,48.
Ik hoop dat mijn Strapcode Jubilee band hier een goede aansluiting op heeft.
Een automatische day date homage met een interessante wijzerplaat met de Jubilee kan een leuke combi zijn.
A743f35f2e9a04c3f9b7cd1b7909c70d5j~3

2 likes

Poeheeee - volgens mij kandidaat voor <100 Europees kampioen :clap:

1 like

Kijk, als je dan toch een Invicta neemt dan is dit één van de mooiste.
Ik heb ook deze erbij

11 likes

Die met stalen band :ok_hand:t2::ok_hand:t2: Kwaliteit ervan is goed zeg je ? Stevige band ?

Ik realiseer me dat ik de stalen band van de Kamasu daar nu op heb zitten. Die is wel iets beter dan wat erop zat.

1 like

Ook die Invicta Prodiver is mooi👍🏻

used products, 2 maanden oud €49,99 :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Mooi koopje.

1 like

Dat dacht ik ook Petra, nieuw zijn ze €125 en alles zit erbij.

1 like

Die nieuwprijs valt ook wel mee. Mooi horloge.

1 like