Dat moet een kras echtpaar geweest zijn Ferry…
Maar ik neem aan, bij nader inzien, dat je de horloges bedoelt…
Zitten ook bijzondere horloges bij. En inderdaad: in dit topic is iedereen blij met zijn/haar horloges, die mooi zijn en geen vermogen kosten.
Ik zie een nieuw topic aankomen…
die orient is leuk Fred, makker
Wilde ik ook net zeggen. Ik heb hem in het groen. Alleen de kalender draait niet meer
Nou nog ééntje dan:
Heb 'm net binnnen, sinds afgelopen zaterdag.
Nog ‘dans son jus’.
Ik moet 'm nog oppoetsen en van een fatsoenlijk bandje voorzien. Maar hij loopt prima.
< € 15,-- inclusief de verzendkosten.
Kan ik mij voorstellen Lex, vooral als je met een boodschappentas vol thuis komt
Ehh ja, nu ik het zelf lees moest ik wel lachen hoop wel dat ie nu nog leeft die arme man, was echt een Invicta liefhebber. Nu niet meer, wist niet eens meer wat een horloge was/is. Maar idd de horloges, je hebt ze zelf gezien
Wat voor pilletje is het, dan ga ik die ook maar innemen, hou ik mijzelf misschien wel in met het kopen van horloges
Die Oriënt had ik niet mee moeten fotograferen, was 50% duurder en nieuw. Foutje bedankt
Dat wordt klussen Bill, kalender moet natuurlijk wel meedraaien
Alweer een leuke Timex.
Ja, die Oriënt
Leuke Timex. Hij is nog te koop ook.
Ik vind hem wel wat hebben. Ook met ingebouwde nachtlampje?
Helaas, te groot voor mij.
Indiglo bedoel je? Helaas niet… als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het wel hè ;). Ook evt te ruil
Ik heb geen ruimte meer in de box en van de week 3 incoming.
Ik heb stiekem gezien dat je wat Casio Duro’s hebt, daarvan kun je er toch wel een missen ten faveure van deze Timex
Wat een oneerbaar voorstel.
De 3 Duros met zwart, blauw en
zilver dial blijven samen bij me.
Het is mijn gouden Duro trio.
Voor 2022 ben ik klaar mat aankopen.
Moet juist verkopen om de bomen door de bos te kunnen zien