Laat je horloges van max. 100 euro zien

Dat moet een kras echtpaar geweest zijn Ferry… :rofl:
Maar ik neem aan, bij nader inzien, dat je de horloges bedoelt… :sunglasses: :stuck_out_tongue_winking_eye: :crazy_face:

2 likes

Zitten ook bijzondere horloges bij. En inderdaad: in dit topic is iedereen blij met zijn/haar horloges, die mooi zijn en geen vermogen kosten.

3 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Ik zie een nieuw topic aankomen…

1 like

die orient is leuk Fred, makker :wink:

3 likes

Wilde ik ook net zeggen. Ik heb hem in het groen. Alleen de kalender draait niet meer

4 likes

Nou nog ééntje dan:

Heb 'm net binnnen, sinds afgelopen zaterdag.
Nog ‘dans son jus’.
Ik moet 'm nog oppoetsen en van een fatsoenlijk bandje voorzien. Maar hij loopt prima.
< € 15,-- inclusief de verzendkosten.

9 likes

Kan ik mij voorstellen Lex, vooral als je met een boodschappentas vol thuis komt :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ehh ja, nu ik het zelf lees moest ik wel lachen :rofl: hoop wel dat ie nu nog leeft die arme man, was echt een Invicta liefhebber. Nu niet meer, wist niet eens meer wat een horloge was/is. Maar idd de horloges, je hebt ze zelf gezien :wink:
Wat voor pilletje is het, dan ga ik die ook maar innemen, hou ik mijzelf misschien wel in met het kopen van horloges :grin:

Die Oriënt had ik niet mee moeten fotograferen, was 50% duurder en nieuw. Foutje bedankt :wink:

Dat wordt klussen Bill, kalender moet natuurlijk wel meedraaien :wink:

1 like

11 likes

Alweer een leuke Timex.

2 likes

Ja, die Oriënt :+1: :ok_hand:

1 like

Deze Certina onlangs gekocht op markplaats voor 55euro. Draag hem regelmatig, erg blij mee.

10 likes

8 likes

Leuke Timex. Hij is nog te koop ook. :+1:
Ik vind hem wel wat hebben. Ook met ingebouwde nachtlampje?

1 like

Helaas, te groot voor mij.

Indiglo bedoel je? Helaas niet… als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het wel hè ;). Ook evt te ruil :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb geen ruimte meer in de box en van de week 3 incoming. :rofl:

1 like

Ik heb stiekem gezien dat je wat Casio Duro’s hebt, daarvan kun je er toch wel een missen ten faveure van deze Timex :wink:

2 likes

Wat een oneerbaar voorstel. :disappointed_relieved:
De 3 Duros met zwart, blauw en
zilver dial blijven samen bij me.
Het is mijn gouden Duro trio. :star_struck: :rofl:
Voor 2022 ben ik klaar mat aankopen.
Moet juist verkopen om de bomen door de bos te kunnen zien

1 like

8 likes