Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Ik vind het wel komisch, komend uit jouw mond :sweat_smile:

3 likes

Ja …inderdaad :grin:

1 like

neen, toch niet,
deze heb ik hier van een ander HF-lid overgenomen, toen hij deze chronometer de eerste keer toonde hier gaf ik meteen te kennen dat als hij er van af wilde hij mij maar moest contacteren :smiley:
en dat is hij niet vergeten :sweat_smile: :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ah…dat heb ik dan ook weer gemist…had ik dan ook gedaan waarschijnlijk :+1:t2::grin:

1 like

hola :joy: als ik mijn collectie naast die van @Slin leg ben ik nog maar een junior hoor :joy:

2 likes

jawel hoor

1 like

Ah…ja ik heb er veel maar dat is zo gekomen toen ik in de geschiedenis van Citizen zat en alleen maar bezig was om dat ene modelletje te vinden…op den duur zijn het er wel veel geworden ja :face_with_peeking_eye:

3 likes

Dat wist ik niet! Jouw collectie ligt wat meer in het zicht denk ik, met al die foto’s waar je ons steeds mee verwend.

2 likes

Gevonden :+1:t2::blush:

1 like

ook dat, maar @Slin zit ook niet continu op het HF (merk ikzelf op) in het eerste topic van ‘citizen only’ heb ik zijn collectie mogen bewonderen en ik wist toen al dat ik dat nooit kon evenaren’ prachtige stukken in zijn bezit :+1:

2 likes

Tijdje niet veel aanwezig geweest…klopt .andere zaken maar ben weer een beetje terug :grin:

2 likes

houden zo :+1:

1 like

Komt goed :+1:t2::blush:

1 like

hier is ie nog eens :smiley:

15 likes

Oi…oi …:ok_hand:t2::star_struck:

1 like

24 likes

18 likes

18 likes