Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Je kaapt helemaal niets hoor! ‘The Citizen’ is een speciale categorie van ‘Citizen’. Dat wist ik tot een half jaar geleden ook niet :wink:

1 like

Geeft niets hoor :+1: Maar met The Citizen/Citizen Chronomaster wordt een categorie Citizen horloges bedoeld die in de klasse Grand Seiko zitten, horloges met een prijskaartje van minimaal € 2.500,00 :wink:

1 like

Waarom zou iemand dat in Godsnaam betalen voor een Citizen???

:joy: :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye: :clown_face: :+1:

Ik laat jullie achter met een plaatje van mijn Grand Seiko waarvan veel mensen niet begrijpen dat ik er meer dan 3K voor over had ("Voor een SEIKO???!!!)

19 likes

Daar hebben we ook een topic voor hoor! Al zijn daar veelal dezelfde mensen actief…

1 like

Best fijn, zo’n Citizen.

25 likes

Tsja, nog niet eens een vergelijking van het uurwerk… Maar kijk en vergelijk… Daarom

2 likes

Yes. Hij is binnen.
Met 2 man de band op maat gemaakt en nu genieten. Ik ben benieuwd morgen in daglicht…

30 likes

en alweer een gelukzak hier op HF :ok_hand:
geniet ervan :smiley:

2 likes

Je hebt nu een lekkere combi zeg :heart_eyes:

1 like

Ik heb de knoop doorgehakt!
AQ4020 it is! En hij is binnen!
Afwerking van de kast, wijzers, fantastisch!

Maar nu…
Wetende dat papier een natuurlijk product is en wat variatie kan hebben, viel het mij op dat het lijkt als of er een gaatje in het papier zit op een aanwezige plek. Tevens lijkt er een lijn in te zitten / donkere streep.

Wat vinden jullie?
Hebben jullie hetzelfde?
Terug sturen en nieuwe vragen?

4 likes

Ik zou me er mateloos aan storen, dus ik zou even bellen met de juwelier voor een nieuwe.

3 likes

Tsja, ik ben wellicht te bot. Maar ik heb de witte gehad en nu een blauwe…

Het is papier, dus je kunt het verwachten… Het is juist de charme ervan.

Papier is niet perfect strak, steriel. Een natuurproduct en kunst… Dan had je niet voor een versie met washi papier moeten gaan… :wink:

3 likes

Waarschijnlijk gemist, maar waarom heeft deze versie zo’n adelaartje er bij? :thinking:

7 likes

Limited edities hebben voor zover ik weet een adelaar op de plaat.

1 like

Ah, okee, dank! :+1:

1 like

Ook dit is Tosa Washi papier:

2 likes

Terugsturen.
:rofl:

Je kon ook naar Dordrecht komen. Kon je hem zelf uitzoeken.

7 likes

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga kijken hoe ik m kan terugsturen.

1 like

Het is inderdaad een natuurlijk product dat papier. Maar ook daar mag je kwaliteits eisen aan stellen.
Neem aan dat op die van jou ook geen donkere streep zit alsof het papier daar dunner is en op die lijn een relatief groot gat zit…

Ik heb het tot nu toe op alle foto’s en filmpjes niet gezien :wink:

2 likes

hier lijkt het alsof het woord chronomaster op het papier ligt:

Naamloos 3

in plaats van op het glas zoals hier;

of zie ik dat nu verkeerd?

5 likes