Haha, lastige klant zeker.
Jij kent hem ook al?
Prima zelf te doen. Zorg dat je 2 schroevendraaiertjes hebt van 1.2 - 1.4 mm en een beetje geduld
Wie niet?
Oja. Dat was zo.
Vergeef de stofjes en de hoek (bol glas) waaronder de foto genomen is en de crop in Paintshop Pro. Maar ook dit is best wel strak… niet alleen in het GS topic.
Die reflectie is zoooooooooo cool!
En die reflectie lijkt haast nog strakker!
Ja, ik denk dat dat inderdaad door de breking van het glas komt. Sterker nog, het lijkt dat er op de zijkant van de wijzer een “pukkel” of oneffenheid zit, maar da’s dus een stofje op het glas. Je ziet het dus niet in de reflectie.
ik denk dat er hier weer een chronomaster van eigenaar veranderd
Vind ze echt schitterend, zou er bijna mijn nier voor verkopen maar zijn zo lastig te vinden. Ik zou hem toch graag in het echt willen zien voordat ik hem koop en dat gaat vrij lastig aangezien het aanbod voor 95% via Japan verloopt.
Ik ben op de uitkijk naar de zwarte washi (AQ4030-51e):
Mocht iemand er vanaf willen ben ik meer dan geïnteresseerd, maar voor nu blijft het bij kwijlen door al die mooie plaatjes in dit topic.
Ik zou de kleine graag in het zwart hebben!
die is 37.5mm
om in de buurt te komen moet je deze nummers maar eens googlen,
AB9000-61E zonder lumme 38mm
AQ4030-51E 38.4mm
CTQ57-0955 38mm
Volgens mij hebben we een hele discussie gehad over de aq4030, maar die blijkt dus 40mm to zijn! Ik had ook de 38.4mm gezien op bepaalde websites, maar dat schijnt niet te kloppen!
Oh en ok vind het idee van eco drive ook leuke dan quartz. Uit mijn hood zijn die andere 2 quartz dacht ik?
Je wil gewoon de zwarte variant van de 4020. Die heeft de mooie wijzers zonder lume.
Juist! En dan ook nog met metalen band!
Ik vind het horloge sowieso mooi zonder de lume, maar ook het formaat lijkt me een stuk aangenamer voor dit horloge. 40mm is me gewoon net iets te groot.
Heb ze sowieso beiden nog nooit in het echt gezien, dus misschien dat mijn mening "in the metal " wel anders zou zijn.
Dat gezegd te hebben, ik vind al deze washi dails gewoon geweldig!
Masi danki!
Mooie uitvinding zo’n forum met allemaal hulpvaardige fanaten.
aha! ben jij de gelukkige die als eerste reageerde in het blauwe gedeelte?
je weet toch dat we vanaf nu broers zijn toch?