Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Wauw, gefeliciteerd.
Had je snel geregeld trouwens :+1:

1 like

Nee hoor, niet de zelfde. in de advertentie staat dat ie uniek is en de enige in Europa :sweat_smile:. Ben er idd sinds gisteren achter dat jij er ook eentje hebt, kan de verwarring weer beginnen :joy:.

Ik wilde al graag een Chronomaster nadat ik ergens een foto van @Jurk voorbij zag komen. Anderzijds wilde ik ook na de verkoop van mijn blauwe meistersinger weer een horloge met een blauwe wijzerplaat. Ik kijk soms wel 10 keer op een dag op hf, maar die dag was het druk en keek toevallig twee tellen op hf toen deze bovenin de topics verscheen. Ik heb exact 5 seconden over deze aankoop nagedacht :see_no_evil:.

8 likes

lekker, zijn we met twee in Europa :sweat_smile:

ja ik zag het, ik was per toeval ook online en zag de vermelding "wat? nog geen 30sec.?"onder het topic verschijnen :sweat_smile:

2 likes

Mooi hoor!! :ok_hand:

1 like

Ik ga denk ik toch maar binnenwerk zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kan ik vaker op HF kijken :rofl:

2 likes

even de macrolens weer afgestoft, want dat is toch bij een horloge als deze zeker de moeite waard. Batterij van de camera was bijna meteen leeg dus binnenkort nog een nieuwe poging.

26 likes

Ha, het is gelukt. Mooi!

Prachtig!

1 like

Ja, blij mee, en idd vandaag twee juiste schroevendraaiers bemachtigd :sweat_smile:

2 likes

14 likes

Even de obligatoire sneeuwfoto, hebben we die ook weer gehad :wink:

27 likes

16 likes

Is dit de sneeuw challenge? Ik zag ergens dat je ook je gezicht in de sneeuw moet duwen

1 like

Kun je aangeven waar je m bent verloren in de sneeuw? Ga ik ffe zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Sjezus, jij bent er ook niet zuinig op!!! :wink:

1 like

Klopt. Heb jij dat nog niet gedaan?

:joy::+1: snap Ik. Ben er echt blij mee. Wat een heerlijk horloge.

14 likes

Dat laat ik aan anderen over, mij te koud :snowman:

1 like

Haha, je zou eens moeten weten! :+1:

Waarschijnlijk juist niet dan… :speak_no_evil: :rofl:

Het is nondeju een horloge, geen gebruiksartikel! :upside_down_face:

3 likes

Wat een plaatje :heart_eyes:

31 likes

Couldnt agree more :+1:

1 like