Laat je youngtimer zien

Zekers. Read all about it:

1 like

Candino Duiker Professioneel 300m
rond 2015

2 likes

Tissot PRS200
rond 2005

3 likes

2 likes

Mooie young timer :+1:t2: de mijne kwam net uit deze eeuw geloof ik, liep fantastisch en absoluut een fraai bezit… en heb ik later toch verkocht omdat ik als oldtimer de best drukke dial niet zo goed afleesbaar vond :innocent:

1 like

Lang niet gedragen - vermoed dat deze nog altijd youngtimer is maar ook aardig tijdloos :hugs:.

Zie het model zelden voorbij komen, tot vandaag toevallig op Tradera…hoewel ik die met zilveren wijzerplaat toch minder spectaculair vind!

2 likes

Deze doet me bij de eerste aanblik wel aan een zeer sombere Smiley denken. Of een Minion.

Wel een cool horloge verder, er valt een hoop te zien na de eerste indruk! Heeft hij 60 uur gangreserve, of is dat een obscure secondewijzer?

1 like

Klaar voor een ‘youngtimer’ balspel…

2 likes

Dank je, meeste doet die denken (en ook geïnspireerd gok ik) aan sommige Chronoswiss Retrograde modellen, hoewel daar het rg deel - de minuten - bovenin staat. Er zijn meer Retrograde horloges natuurlijk, met zowel Japanse als Zwitserse techniek maar deze vind ik ok, niet al te protserig en toch wat wijzerplaat versiering.

Nee, die onderste wijzer geeft de minuten en springt na 60 terug, de bovenste uiteraard uren, en de grote centrale is voor de secondes. :nerd_face:
Ik heb ook nog een Casio & 'n Jacques Lemans met 'n retrograde functie maar dit is wel de meest klassieke :sunglasses:

1 like

3 likes

Ik had hem al een tijdje op het oog omdat ik geen vol gouden (goud kleurig) horloge had. Zag hem bij een leuke vintage winkel liggen dus deed een bod en we kwamen er uit.

Draag hem nu twee dagen en ik vind het een erg leuk horloge. Fijne band, licht, mooie maat. Heel goed draagbaar en natuurlijk lekker opvallend :wink:

Het 7S26-3040 uurwerk is niks bijzonders maar wel heel degelijk :muscle:

4 likes

Seiko in 2003 nieuw gekocht.
En doet het nog steeds prima.

3 likes

Was ook mee op vakantie - de eerste keer ooit dat ik een Goldie mee heb genomen :roll_eyes:

5 likes

2 likes

2 likes