Lady gaga en Tudor

ik zou niet meer gaan eten als ik jou was…

al die producten die door die bekrompen boeren geproduceerd worden…

4 likes

Dit! Duizendmaal dit!

Slipknot vind ik overigens geen bal aan.

Eén van mijn favoriete zangers ever

Één woord: Bond.

2 likes

Eensch!

Grappige is dat ik in het verleden een Omega Seamaster “Bond” heb gehad maar pas NA de aanschaf er achter kwam dat het een Bond was/is. Dus gekocht omdat ik 'm geweldig vond, niet vanwege Bond…

Echter, ik heb een collega gehad die juist wel een horloge vanwege de Bond link heeft gekocht. Komt dus idd zeker wel eens voor.

Grt. Marco

1 like

Maar ik begrijp je sentiment wel hoor. Ik heb een voorliefde voor Seamasters maar heb niet echt iets met de Bond. Soms denk ik wel eens dat dat juist door de associatie met die (fictieve) merkambassadeur komt. En da’s eigenlijk net zo belachelijk als andersom.

1 like

Zullen we afspreken dat ik een euro krijg voor iedereen die de TH Max Verstappen koopt?

Dan weet ik tenminste zeker dat ik er daar zelf 1 van kan kopen…

Is dat chocosaus? I like the way she thinks.

Ben het hier grondig mee eens.
Eindelijk iemand die het ook ziet.
Zo triest ook dat het meeste wat ze doet gejat is. En ze word nog voor geprezen ook.
Walgelijk. Ik krijg echt k**s neigingen bij haar, Brrrr.
Daarnaast is haar muziek en stem niet om aan te horen.

Sorry, rant over.

2 likes

[quote=“mr_brakke, post:55, topic:120225”]
Lady Gaga is een soort Madonna,
[/quote] Hahaha, mocht ze willen!

1 like

[quote=“Jeffreyh1984, post:60, topic:120225”]
ik zou liever 365 dagen per jaar als strontvlek rondlopen
[/quote] Doe geen moeite :blush:

Gaan we schelden? :joy:

1 like

Denk het niet, want het zijn er maar 533!:joy:

Nog 'n maandje!!

Hij kon behoorlijk goed voetballen, is een stijlicoon (althans, dat vindt het gros van de mensen) en of hij het IQ van een poffertje heeft is volgens mij niet relevant (als het al waar is). Dus ik snap het wel dat ze hem kiezen als uithangbord.

bent u soms ook agrariër?

Nu vind ik Katja Schuurman al 20 jaar lekker, overigens. En nog steeds niets seksistisch. Het is een constatering van een feit. :slight_smile: Zonder waardeoordeel. [quote=“Jeffreyh1984, post:53, topic:120225”]
worries
[/quote]

Fixed that for you. To enlighten city slickers on grammar is always a pleasure, never a chore.

Een mens kan hopen. :slight_smile:

Zijn vrouw is een stijlicoon en mentor. Het is niet voor niets dat de goede man pas na z’n huwelijk met dame in kwestie aan de merch ging.

1 like

Geenszins. Maar met het schreiden der jaren, zie ik steeds meer het belang in van deze ‘beroepsgroep’. Dat het aalt somtijds langs de stevel loopt zij hen vergeven.

Dit ja. En ik begon tudor net aardig te vinden… op mij heeft het een negatief effect (maar wie ben ik)

1 like

Same here, de aantrekkingskracht bij een merk als Tudor is voor mij juist dat klassieke gevoel dat ik er bij krijg. Als ze nu gaan proberen om ‘hip’ te worden ben ik er snel op uitgekeken.

2 likes

Rolex deed het destijds met een zwemster. Het resultaat van die sponsoring hoef ik hier niet uit te leggen…

1 like