Waar de vintage Leijona reis mee begon
Is ook een heel mooi horloge, kan dat best begrijpen!
Zo gaan mijn weer eens
open voor iets
wat ik nog niet ken
Bedankt voor het delen
Groeten Iwan
Graag gedaan, Iwan. En er zijn nog zoveel meer onbekende en vergeten merken die mooie horloges geleverd hebben in de loop der tijden. Ik blijf mijn best doen om er af en toe eens een van te laten zien, als ik het geluk heb gehad er weer eens een te vinden die de tanden des tijds heeft heeft overleefd.
Even een kruislinkje want deze horen hier ook een beetje thuis.
Jeroen op jouw verzoek middels een kruising-kje ,hier dan een leeuwtje ( dat echter geen geen beeldmerkje heeft van een leeuwtje), maar …wel een behoorlijk titaantje is in het gezelschap…mijn titanium ,gereanimeerd door @Lexaf
Leuk! Maar dat is wel een beetje ver weg voor mij.
En die drie hierboven? Leuk, die gekleurde dials! Heb jij die in bezit?
In dat geval…
Ben je er erg aan gehecht… ??
Nee, die 3 foto’s zijn hetzelfde horloge.
Lag vanmiddag in de kringloop in Kampen. Zal er denk ik ook niet meteen weg zijn. Wellicht dat er iemand op forum het voor je wil halen die er woont.
Wist niet dat je het zo graag wilde hebben anders had ik het wel voor je meegenomen
Ok, dank voor je snelle reactie. Wel een leuk ding met die geruite plaat. En een Leeuwinnetje erbij zou best leuk zijn.
Als er iemand uit de buurt van Kampen dit leest hou ik me zeer aanbevolen!
Gewoon contact opnemen met de winkel. Ik zie dat ze ook een webshop hebben maar staat daar niet op.
Gewoon de 3 foto’s sturen en bellen om te vragen of ze het kunnen opsturen zal vast wel lukken
Hoi Beavis,
Goeie tip! Ik heb ze een mailtje gestuurd, wie weet lukt het!
Nogmaals bedankt voor de info en het meedenken!
Lex
Het vervolg:
Kreeg gelijk een mailje terug (op zondagavond!) dat ze het maandag even zouden nakijken.
Maandag nog een mailtje van de Kringloop kampen: het horloge was er nog. Ze konden het na betaling met een T&T pakje opsturen.
Gelijk betaald dus.
Vandaag op de mat!
En hier is ze dan. Een Leeuwin in de troep.
Loopt als een tierelier en zoals @pmannaert soms zo mooi kan opmerken: nog geheel ‘dans son jus’ !
Maar ze krijgt nog wel een nieuw glaasje.
Die wijzerplaat! wow toch?
@Beavis bedankt voor de goeie tip en Harry van de Kringloop Kampen bedankt voor de snelle service!
Geen dank
Dat mooie wijzerplaatje laat zich niet makkelijk op de foto zetten inderdaad.
Het patroontje wat glanzend is heeft precies dezelfde kleur als de wijzerplaat zelf en kun je eigenlijk pas echt mooi zien in het echt als je er wat mee in het licht speelt
Veel plezier ermee, en ik meende al dat er een draadje over Leijonas was vandaar dat ik het meteen daar op de foto had gezet
Dank je wel Jeroen, ik kan er niet genoeg van krijgen.
Mijn ‘nieuwe’ Leeuwtjes zijn onderweg, als het goed is samen met nog wat andere katten.
Heb je al foto’s?