Die heeft mijn vader, nog met ETA uurwerk volgens mij want die heeft hij al lang in bezit.
Ook goed .
Pfff dat zijn wel lekkere aanbiedingen zeg. Daarvoor vind je ze vaak 2e hands niet eens.
Tis dat er al iets anders onderweg is…
Ziet er op het eerste oog goed uit. Het is dat ik al een skx heb.
Ik durf alleen niet met meer dan een tientje op zak naar Amsterdam-West…
Je kan het ook ter plaatse overmaken😂 dat doe ik altijd.
Toch wel weer een aantal bijgekomen. Voor de liefhebber.
hier zou ik meteen toeslaan. Er wordt hier op andere sites rond de 600 gevraagd. Is een samenwerking met de Austin Heakey club. Het is een quartz maar wat een leuke set voor dat geld. Ik hoop dat iemand hem snel koopt zodat ik me kan bedwingen…en echt slechts 250 stuks…
Koop nou maar gewoon
Voor de Bijenkorf kan er in de rentepunten winkel (ING) tegen betaling cadeaukaarten worden gekocht met korting & cashbackxl heeft Bijenkorf ook staan. Eventueel interessant om te stapelen (indien mogelijk)
He dat is héél fijn om te weten!
Bij S&C lukte het me destijds niet met de rentepunten.
Er kan gestapeld worden, ik weet echter niet of het onbeperkt kan (ik vermoed wel ergens een max).
Lijkt er op dat de Beijenkorf stopt met Oris, ik kan er maar 2 vinden…
Online beschikbaar of afhalen in het filiaal? Daar zit ook een verschil tussen.
Ja, sowieso… Op de site zie ik helemaal geen Rado terwijl ik ze in de winkel wel heb gezien en gepast…
Ooit, vroeger, toen je gewoon met mensen in een winkel in zo’n gebouw, rond kon lopen en met ander mensen kon praten en gezichtsuitdrukkingen kon zien… Toen.
10 bonnen is de max, maximale waarde bon is €100 (waarvoor je dus €85 betaalt).
Ah, top. Thnx! Ik had het recent gelezen, maar wist dat niet meer exact.
Dus 850 euro betalen is 1000 euro aan waarde. 150 euro korting.