Vandaag weer een aantal nieuwe aanbiedingen vanuit het outlet center in Roermond.
Nu voor €199 (RRP €390)
Outlet prijs €270 - Seiko heren 5 automaat, hardplex glas, rose kleur, 10 bar waterdicht, diameter kast 42,5mm
Nu voor €54 ( RRP €180)
Outlet Prijs €126 -Swatch Irony automatic “Green Sky” - Gemaakt in Zwitserland - automatisch uurwerk
Deze enkel morgen nog, had deze al eens gedeeld.
40% korting op geselecteerde Horloge collectie “Alliance”*
*voor heren & dames, alleen quartz uurwerk, zolang de voorraad strekt.
3 likes
online niet te bestellen…
geen aanbieding dus…
Inderdaad, de foto heb ik van de site.
Ben uitgegaan van de topic titel, (online) derhalve gedeeld.
2 likes
Rafke7
16 oktober 2021 om 17:13
1937
Die Swatch lijkt mij ook tof! Iemand toevallig in de buurt?
2 likes
Jat1708
16 oktober 2021 om 18:48
1938
+1, ik houd me ook aanbevolen, mocht iemand er heen gaan!
Damn, die Swatch wil ik ook wel haha!! Kunnen we de vrienden van Hour Passion niet even om een HF-gunst vragen ?
1 like
stell
16 oktober 2021 om 19:38
1940
Een vriendin van mij is er maandag. Zouden ze er een stuk of vijf willen verkopen aan één persoon?
2 likes
stell
16 oktober 2021 om 20:16
1942
Stuur me maar een berichtje als jullie serieus zijn. Ik laat haar er in ieder geval als ze er nog zijn maandag 1 voor mijzelf meenemen. Wil best vragen of ze er een aantal meer wilt kopen als het mogelijk is. Komen daarna uiteraard nog wel de verzendkosten bij.
3 likes
Thanks! Even wat meer research leverde toch een ander beeld dan die schitterende stock foto… I’m out, vrees dat door de stock foto de real deal alleen maar tegen kan vallen
VS
5 likes
Gisae
17 oktober 2021 om 07:56
1944
Perfecte kans op de datum in de 6 te doen. Er boven staat afschuwelijk. Ik snap de prijs dan ook wel.
Ik denk dat 10 euro een mooie prijs is voor dit horloge. Als zelfs in het design al zo weinig tijd is gaan zitten vrees ik voor de kwaliteit van afwerking.
3 likes
Het horloge vandaag gezien. Laten we zeggen dat wie van de stock foto uitgaat waarschijnlijk teleurgesteld zal zijn. Ik zie er ook van af.
Bij de Seiko Outlet… Te roermond.
12 likes
Leuke aanbieding. En dat is deze ook:
TK/TR: Seiko Presage Blue
Ik verkoop deze mooie presage blue omdat ik hem toch net wat te smal vind met de 38,5mm en dus te weinig draag.
Deze verkeert in nieuwstaat omdat die zelden wordt gedragen en van januari dit jaar is (zie garantiebewijs).
De Seiko Presage komt als full set en heeft een zeer mooie blauwe dial.
Diameter is zoals aangegeven 38,5mm en is 45mm lug to lug.
Display achterzijde waar je het een 4R35 binnenwerk door kunt bewonderen.
Merk en model: SRPE43J1 Seiko Presage
Dia…
2 likes
Paul-V
18 oktober 2021 om 14:47
1950
1 like