Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Dit is wel een leuke hoor.

Hoppa, sla je slag !! Van 39.95 voor net geen € 18,- !!

:+1:t2::+1:t2:

7 likes

Nee joh! Dat kannie waar zijn!

4 likes

Toch wel ongelooflijk dat de kast, batterij, band, verpakking en reclame alsnog maar 5 euro kost en ze er nog 13 op kunnen verdienen :sweat_smile:

4 likes

Bijzonder he :grinning_face_with_smiling_eyes:

Scheelt weer een watch winder… :wink:

1 like

Edox Delfin

Beco watch box

Beco watch winder

2 likes

Kijk eens hier: Ton en Tieneke Rotterdam
Heel veel horloges in de aanbieding.

1 like

Daar was ik snel mee klaar. Maar er zullen vast liefhebbers zijn voor een paar horloges.

2 likes

Een legende in de zwartjanstraat.

De modellen moeten wel je ding zijn.

Alweer een tijd gesloten de winkel

Ik zag het ja. Jammer, maar wel logisch.

1 like

Maandag zou de store dichtgaan schreven ze in de mailing…:smirk::thinking:

Ton heeft alweer een jaar of 10 terug mijn trouwring gesmeed :grin:

2 likes

Dat is wel zo. Vroegah, als ik naar markt ging, liep ik altijd wel even langs. Bijzonder sympathiek en behulpzaam.

Enne, ook ik heb daar mijn trouwringen laten maken.

1 like

Stond een artikel over dit horloge ( althans een variant ervan ) van op Fratello Watches.
The New Tissot PRX Automatic Chronograph “Blue Panda” From An Owner’s Perspective

1 like

Check. Ook vanochtend gelezen. Mocht mijn keuze er op vallen dan zou ik toch voor de wit/zilver met goudkleurige wijzers/indices gaan. Tijdloos, klassiek, meer vintage look.

Nieuwe third party seller met 0 feedback… Caveat emptor.

1 like

Altijd natuurlijk.

Zelf ook geen ervaring met de verkoper. Bij doorklikken naar het aanbod van Shop Massive worden +1000 horloges getoond.

Tevens wordt bij deze verkoper door Amazon getoond:

Amazon A-tot-Z-garantie

Plaats je winkeliersbestelling via het winkelwagentje van Amazon.co.uk en je aanschaf wordt beschermd door de A-to-z Safe Buying Guarantee. Amazon maakt je betaling automatisch over naar de winkelier zodat je nooit direct een winkelier hoeft te betalen. Onze A-to-z Safe Buying Guarantee dekt zowel de levering van je artikel en de toestand ervan bij ontvangst.

Amazon.co.uk is wat typisch aangezien de link van Amazon.de komt.

Anyway: Caveat emptor it is.