Dit is wel een leuke hoor.
Nee joh! Dat kannie waar zijn!
Toch wel ongelooflijk dat de kast, batterij, band, verpakking en reclame alsnog maar 5 euro kost en ze er nog 13 op kunnen verdienen
Bijzonder he
Scheelt weer een watch winder…
Kijk eens hier: Ton en Tieneke Rotterdam
Heel veel horloges in de aanbieding.
Daar was ik snel mee klaar. Maar er zullen vast liefhebbers zijn voor een paar horloges.
Een legende in de zwartjanstraat.
De modellen moeten wel je ding zijn.
Alweer een tijd gesloten de winkel
Ik zag het ja. Jammer, maar wel logisch.
Maandag zou de store dichtgaan schreven ze in de mailing…
Ton heeft alweer een jaar of 10 terug mijn trouwring gesmeed
Dat is wel zo. Vroegah, als ik naar markt ging, liep ik altijd wel even langs. Bijzonder sympathiek en behulpzaam.
Enne, ook ik heb daar mijn trouwringen laten maken.
Stond een artikel over dit horloge ( althans een variant ervan ) van op Fratello Watches.
The New Tissot PRX Automatic Chronograph “Blue Panda” From An Owner’s Perspective
Check. Ook vanochtend gelezen. Mocht mijn keuze er op vallen dan zou ik toch voor de wit/zilver met goudkleurige wijzers/indices gaan. Tijdloos, klassiek, meer vintage look.
Altijd natuurlijk.
Zelf ook geen ervaring met de verkoper. Bij doorklikken naar het aanbod van Shop Massive worden +1000 horloges getoond.
Tevens wordt bij deze verkoper door Amazon getoond:
Amazon A-tot-Z-garantie
Plaats je winkeliersbestelling via het winkelwagentje van Amazon.co.uk en je aanschaf wordt beschermd door de A-to-z Safe Buying Guarantee. Amazon maakt je betaling automatisch over naar de winkelier zodat je nooit direct een winkelier hoeft te betalen. Onze A-to-z Safe Buying Guarantee dekt zowel de levering van je artikel en de toestand ervan bij ontvangst.
Amazon.co.uk is wat typisch aangezien de link van Amazon.de komt.
Anyway: Caveat emptor it is.