Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Hou maar lekker hoor. Heb zat horloges en moet me leren te bedwingen voor koopjes.

3 likes

Je bent een stap verder dan ik (…)

Net zoveel als de nieuwprijs

Mooie korting lijkt me

Das toch de vraagprijs?. Niet vergeten buiten Europa komt nog de import kosten bij.
Ik heb de indruk dat het een bekende van ons is. :+1:

Inderdaad, maar @dreski was je voor :wink:

Niet gezien, mea culpa

1 like

Tweedehands producten kunnen in mijn ogen geen aanbieding zijn. Het lijkt mij niet de bedoeling dat hier straks ook marktplaats linkjes voorbij gaan komen.

5 likes

Dan kan je precies de versie maken die ik zou bestellen als 'ie bestond:

Andersom is minder fraai, maar misschien raak je hem voor €125 wel kwijt?

4 likes

Het spookte ook al door mijn hoofd om eerlijk te zijn :sweat_smile:

1 like

Doen! Het is m.b.t. de Tsuyosa ook al eens in me opgekomen maar voordat ik het überhaupt kon photoshoppen heeft iemand met meer ballen (@jacobus) het gewoon echt gedaan. In zijn geval zijn beide horloges ervan opgeknapt:
image

Ik vind de ‘in Italië beschadigde’ horloges van Out Of Order héél stiekem ook altijd wel erg leuk. Niet opzoeken als je je probeert in te houden (hoewel, die twee watchrolls moeten natuurlijk ook zsm vol :wink: )

6 likes

Die Iceblue dial :star_struck: Moah moaaaaah, ik wil em ! Maar ik doe het niet … must resist :sneezing_face:

Ik wist dat dit ging gebeuren :joy: Wat zei je ook alweer over 1 rol die vol was? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het ergste is dat er nog geen vaccin voor de horloge virus is.
Duurd soms jaren om vanzelf te genezen. :+1: :rofl:
Ik ( wij ) leven met je mee.

4 likes

Genezen? Lukt niet. Je dagen zijn geteld (liefst aan 36000 bph)

5 likes

Is dat Siebel kortings topic verdwenen? Ik kan hem nergens meer vinden.

De eerste is op slot en de tweede is zelfs verwijderd zonder uitleg. Bizar maar het is niet anders.

2 likes

Ja idd! Ik vond het erg leuk om alle NA’s te bekijken.

Ik zit nog te kijken voor een seiko speedtimer. Dan is die 45% korting wel lekker.

3 likes

Vind je dat echt ja? Ik vind het wel logisch dat dit soort topics gesloten wordt. Dit is het topic voor aanbiedingen en ik ben blij dat er niet voor iedere couponactie van een of andere winkelier iedere keer weer een topic geopend wordt. Hou het lekker centraal hier waar iedereen het ook kan vinden. :man_shrugging:

5 likes

Volgens mij waren het juist de leden uit dit topic die het Siebel geleuter beu waren. En er daarom een apart topic was geopend.

6 likes