Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Op 18 april is er bij de twens veilinghuis een horlogeveiling. Wellicht iets voor jouw? Ik heb geen belang bij het melden van deze veiling voordat er weer iemand begint te schreeuwen.

Daar is dit topic niet voor bedoeld. Hoe kan een veiling een aanbieding zijn?
Net als linkjes naar marktplaats. Dat zijn geen aanbiedingen.

Oke ik ga al :joy:

8 likes

Bij goudwisselkantoor ( de Ruiterveiling) gaat morgen het venster open voor de veiling van horloge open.

Ik heb geen belang bij het melden van deze veiling.

Wij ook niet.

Daarom.

Het zal vast goedbedoeld zijn maar misschien is een nieuw draadje voor aankomende veiling oid een betere plek.

5 likes

Daar twijfel ik ook niet aan.

Hij heeft er tenslotte

5 likes

FTFY

Voor iemand gaat schreeuwen, heb geen belang bij welke veiling dan ook.

8 likes

Zoals verwacht. Veel geschreeuw. Goed idee maak er een nieuw topic van.

2 likes

Hoeft geen nieuw topic voor gemaakt te worden. Zie een na laatste post. In dat topic kun je de veilingen kwijt. Bedankt.:slightly_smiling_face:

1 like

En dan toch doen :thinking:

7 likes

Naar aanleiding van mijn post van vorige week nog even een foto gemaakt van wat er nu nog ligt bij Juwelier van het Hof in Beuningen met 50% korting. Foto is wat vaag omdat de winkel dicht was en door het rolluik is gemaakt.

12 likes

Hopelijk hebben ze nog een prospex panda morgen aan het einde van de dag…

Verwacht dat het wel goed komt. Ze liggen er in ieder geval al twee weekenden.

1 like
2 likes

Gelukt?

Iemand nog op zoek naar een leuke gmt?

Nee, ging het niet op tijd redden. Hopelijk kan ik er later deze week langs. Is voor mij niet om de hoek, maar ben regelmatig in de buurt. Helaas was ik te laat weg bij mijn laatste afspraak

Als je naar een SPB323J1 op zoek bent: bij de Bijenkorf

1 like

Is al heel lang niet meer te bestellen :wink: kunt hem toevoegen aan je winkelmand en als je dan naar je winkelmand gaat zegt ie ‘niet op voorraad’

2 likes

Ja, warempel zie het nu ook bij het ‘afrekenen ‘. Beetje flauw van de Bijenkorf.

2 likes

Dit trucje voeren ze wel vaker uit.
:rofl:

2 likes