Waar schiet je op?
Hier ook hoor… Ik heb haar al meerdere malen overgehaald om een uitgave te doen waar zij teveel geld aan vond kleven, en zij heeft me bijvoorbeeld overreed om een totaal onnodige maar oh zo prachtige Chronomaster te kopen. Heeft een mens drie HAQ’s nodig? Neen, maar ook zij vond het Washi-verhaal erg mooi.
Het feit dat er van beide kanten ingegrepen kan worden is voor mij eerder een uiting van wederzijds respect.
Precies dit:
targets op 15, 25 en 50 meter in de club
Wat saai. Dan kun je beter een krat konijnen loslaten in een weiland, onnie?
Hier melden dat het je zal boeien als ze op zaterdag door de hele selectie van de Flevo boys afgeragd wordt is dat dan toch weer net wat minder
Als zij dat een leuke hobby zou vinden? Ik respecteer haar genoeg als individu om haar vrij te laten in haar seksuele keuzes. Zo laat ik haar ook vrij om te kiezen of ze al dan niet in een relatie met mij wil zijn.
Zelfbestemmingsrecht, op alle fronten, lijkt mij juist het meest respectvolle wat je een mens kunt bieden.
Ik verwar respect dan ook niet met puriteinse maagdelijkheidsfantasietjes.
Helemaal mee eens dat haar keuzes, haar keuzes zijn. Maar dat is iets heel anders dan dat het je niet zou boeien.
Als ze mijn ouwe fiets jatten zal me dat zwaar aan mijn reet roesten, daar slaap ik geen seconde minder om. Met andere woorden.,boeit me nix. Dat is met m’n vrouw toch net even anders.
Er zit nog wel een ietsie pietsie ruimte tussen die twee uitersten.
Daar gebruik je ander gereedschap voor.
, of op men horloges
Precies. Helemaal uitgedost in je
Spulletjes
En dan het weiland terug veroveren op de konijnen.
Nou, volgens mij zijn er heel wat skx007’s en sarb’s gekocht voor lagere prijzen als dat ze nu af en toe van de hand gedaan heb. Heel precies weet ik het niet, maar volgens mij klopt je aanname niet helemaal.
Wanneer is de eerste HF meeting zou ik zeggen
Zou pas echt raar zijn, als je een ‘eigen rekening’ zou hebben…
Maar goed idee om de horloges van de gezamenlijke te doen! Hou je meer geld over op je eigen rekening.
I like the way you are thinking!
Die heb ik niet eens één rekening is lekker overzichtelijk…
Mijn vrouw moedigde mij al enkele jaren aan om een horloge te kopen. Na jaren twijfelen had ik besloten om een AT te kopen. Mijn vrouw was zo blij dat zij de rekening heeft betaald. Scheelt wel dat haar pa en broer mooie horloges hebben. Ze is bekend met de prijzen.
Toevallig kreeg ik gisteren de vraag of ik nog een 2e horloge wilde. Het viel haar op dat ik foto’s aan het bekijken was. Na mijn bevestiging zij ze: moet je zeker doen en welke wil je? Enthousiast door de Breitling hype op dit forum liet ik haar de Colt zien. Ze moest lachen en vroeg of ik een piloot wilde worden…