Lieg jij over wat een aangeschaft horloge kost?

Zou pas echt raar zijn, als je een ‘eigen rekening’ zou hebben…:rofl:

1 like

Maar goed idee om de horloges van de gezamenlijke te doen! Hou je meer geld over op je eigen rekening.

I like the way you are thinking! :sunglasses:

6 likes

Die heb ik niet eens :rofl: één rekening is lekker overzichtelijk…

1 like

Mijn vrouw moedigde mij al enkele jaren aan om een horloge te kopen. Na jaren twijfelen had ik besloten om een AT te kopen. Mijn vrouw was zo blij dat zij de rekening heeft betaald. Scheelt wel dat haar pa en broer mooie horloges hebben. Ze is bekend met de prijzen.

Toevallig kreeg ik gisteren de vraag of ik nog een 2e horloge wilde. Het viel haar op dat ik foto’s aan het bekijken was. Na mijn bevestiging zij ze: moet je zeker doen en welke wil je? Enthousiast door de Breitling hype op dit forum liet ik haar de Colt zien. Ze moest lachen en vroeg of ik een piloot wilde worden…

8 likes

De hype is real! :rofl:

6 likes

Schitterend. Misschien geduldig afwachten tot de hype voorbij is💸

1 like

Colt is nooit een hype geweest? Gewoon super stabiel & bestaat al jaren. Nu juist discontinued.

Als je moet liegen tegen je partner over je uitgaven zit er iets goed fout. Of vrouw lief gunt je niets of je leeft boven je stand en ze probeert je schuldenvrij te houden.

Beiden geen succes voor een stabiele relatie.

Ik schaam me soms wel als ik het vertel, echter verdwijnt dit als ik de lach op haar gezicht zie met de opmerking; goedzo schat, als jij er blij van wordt moet je het doen.

2 likes

Meestal was het bij mij juist andersom; dan verdween de lach op haar gezicht.

1 like

Haha. Nja mijn horloges zijn dan ook allemaal onder de 1k. Dat zal enorm schelen :wink:

1 like

Kolere… als je al gaat liegen over de prijs van een horloge…

Never.

1 like

Ik lieg er niet om, ik accepteer gewoon even 30min commentaar en daarna is ze het weer vergeten. En dan zijn het tot nog toe nog niet eens dure aanschaffen.

Maargoed, we verdienen allebei ons eigen geld en hebben zo onze eigen uitgaven en hobby’s :slight_smile:

2 likes

Dat neigt naar “naar jezelf toerekenen” het geld voor een horloge net wel, net niet kunnen missen en dan zeggen “ja maar als ik hem verkoop levert het nog X op…”

Als je iets ultiem luxes als een duur horloge kunt betalen lekker doen, kopen wat je mooi vindt, genieten en niet janken over de virtuele afschrijving.

Nee, gewoon eerlijk zeggen wat het kost. Uiteindelijk komt je partner er toch wel een keertje achter en ze is niet gek natuurlijk. Nu zonder problemen afwachten tot m’n nieuwe horloge wordt geleverd :slight_smile:

Zit de vriend van @Henry1989 hier ook?
Wil dat verhaal wel horen namelijk :slight_smile:

1 like

mijn dure hobby’s (fotografie en horloges) moeten soms apart worden gespecificeerd voor de verzekering en aangezien mijn vrouw de verzekeringen doet heeft het geen enkele zin om te liegen.

Daarnaast betaal ik het allemaal van mijn eigen zakgeld.

1 like

wow, heftig

Ik heb denk ik nog nooit zoveel eerlijke kerels bij elkaar gezien :grin:

2 likes

liegen? m’n chick koopt ze zelf voor me, en zo lang ze dat blijft doen, blijf ik gewoon haar toyboy

3 likes

:joy::joy::joy::joy: Hahaha Jaa dat was wat he :see_no_evil:

1 like