Lieg jij over wat een aangeschaft horloge kost?

Allemaal helden hiero :smiley:

1 like

FTFY

Ik heb thuis geen ene reet te zeggen. Daarom ben ik werkzaam in een functie waarin ik dat wel heb. Van mijn zakgeld koop ik drank en als er nog wat overblijft horloges.

6 likes

Ik neem aan een grapje :grin:

Hoef de prijs niet eens te benoemenā€¦ ze heeft niks met horloges, maar kan wel verrassend goed de prijs radenā€¦:blush:

Nee lieg niet over de aanschaf, waarom zou ik? :wink:

Nope. percentage van het salaris gaat in de gezamenlijke pot (hypotheek, eten, vakantie, e.d.) en de rest is ā€˜zakgeldā€™.

1 like

ā€œSchatje, dees Rolex was maar 2000 euro. Echt ā€¦ā€

l2t3z9U

:beers:

Heeft geen enkel nut om over de prijs te liegen, ze zijn toch allemaal te duur. ā€œWat 500 euro? Hou op man! Voor een horloge. Sukkel. Tijd staat toch ook op je iPhone.ā€

4 likes

Mijn grootste nachtmerrie is, dat mijn vrouw mijn horloges verkoopt voor het bedrag waarvoor ik zei dat ik ze gekocht heb. :rofl:

Nee, ik lieg nooit tegen mā€™n partner. Hoef ik gelukkig ook niet, want ik doe aan ruildeals en in-en-verkoop van spulletjes (messen, horloges, antieke wapens, etc. die ik zelf restaureer) om mijn hobby te bekostigen. En af en toe betaal ik daar een vakantie van, een etentje of sauna waarop ik haar trakteer, maar ik bekostig ook mā€™n hobby ervan. Win-win dus. Iedereen blij.

Liegen tegen (vooral je partner) is het domste dat je kunt doen! Maar goed, daā€™s mijn bescheiden mening.

3 likes

Niet nodig, ik koop geen dure horloges.

Eensch!

1 like

Ik ken huishoudens waar de vrouw (M/V/LGBTQIAP etc.) des huizes 100 euro al teveel vind ā€¦ :wink:

4 likes

Dan moet je misschien eens nadenken over je relatie.

1 like

Of je salaris.

1 like

Zij: ā€œMaar schatje, mijn Swatch van zes tientjes is toch ook leuk! Waarom moet jij altijd van die dure horloges kopen?ā€
Hij: ā€œDeze was niet duur, echt niet! Was maar 500 euro. Heus, het is geen echte hoor.ā€
Zij: ā€œBreng maar terugā€¦ tja, sorry!ā€

giphy

1 like

Altijd doen, dan geef je de toekomstige generatie tenminste een leuke verrassing:

3 likes

Vertel haar altijd alles (al interesseert het haar helemaal niks) maar toen ik haar gisteren vertelde dat ik een nieuwe Speedmaster Grey Side of the Moon in mijn hoofd heb en daarbij de prijs kreeg ik wel een gefronste wenkbrauw en de opmerking: ā€œje moet het zelf weten maar die heb je toch al in een ander kleurtjeā€.

:roll_eyes:

6 likes

Heerlijk, de typische ā€œjij moet het zelf wetenā€-mindfuck.

5 likes

Er worden denigrerende opmerkingen in dit topic gemaakt over mensen die naar de voedselbank moeten. Fijn voor iedereen die geld zat heeft maar dat betekent niet dat je neer moeten kijken op een ander. Erg sneu als je zo in het leven staat.
Voor de Ć©Ć©n is Eur 250 al een hele uitgave terwijl de ander zo een paar duizend euro neerlegt en daar niets van merkt.
We zijn allemaal horlogeliefhebbers en laten we een beetje respect tonen voor elkaar.

21 likes

Ik ben het helemaal met je eens, niet iedereen kiest een beroep om alleen maar flink geld te verdienen. Sommige mensen verkiezen voldoening en zingeving boven geldā€¦ Ik heb meer respect voor een armlastige verpleegkundige, die je oma van haar poepluier af helpt, dan voor een prof bij Ajax die een heel mooi horloge kan betalenā€¦

9 likes