Lieg jij over wat een aangeschaft horloge kost?

Mmmmmmm :smirk:

En verzwijgen
???
Vind jij of je vrouw dat onder liegen vallen?

Wij wel iig.

Quote: “zolang je maar horloges ruilt en niet mij, vind ik het allemaal prima.”

5 likes

Mijn vrouw vind de Tudor maar duur. Helemaal voor zo’n “simpel” horloge. Ze gunt t me wel en maakt er ook geen punt van. Ze weet wat ie gekost heeft. “Als jij er blij van wordt, lekker doen” zegt ze dan.

Ik gun haar ook dat ze zo’n beetje in haar eentje verantwoordelijk is voor niet failliet gaan van haar favoriete kledingzaak hier in 't centrum.

Ze was pas Ă©cht verbaast toen er vorige week een horloge werd verkocht :rofl:

4 likes

creatief de waarheid vertellen? Haha, soms denk ik


1 like

We hebben allemaal wel een gebrek :crazy_face:

Ik koop mijn horloges ook altijd van de gezamenlijke rekening. Houdt het transparant :blush::rofl:

1 like

Nope. Niet nodig ook. Zij heeft haar “eigen” ding, zoals ik heb met horloges.

Mijn geld, mijn keuzes!

Nope, lieg niet want zoals hierboven vermeld eerlijkheid duurt het langst. Wel mijn eigen geld en bepaal zelf wat ik er mee doe.

Mijn vrouw is een schat, vindt het prima en vraagt er niet echt naar maar ik moet toegeven dat ik het ook zeker niet opzoek. :sweat_smile:

1 like

:joy::joy:

Dat geloof ik gelijk.

Maar dat jij het dan zal gaan doen of er zelfs aan zal denken :face_with_raised_eyebrow: daar geloof ik dan weer geen reet van đŸ€·đŸ»

1 like

Nee, is stoere praat. Ik ben allang blij dat ik mij niet in bochten hoef te wringen om het uitgeven van mijn eigen geld aan een ander te verklaren.

Dit vind ik dus echt funky. Als je chick vraagt wat het kost, waarom dan liegen?

4 likes

Mevrouw SAT weet alle prijzen, niet alleen de listprijzen bij de AD’s maar ook de prijzen bij grijze dealers.

Bijna alle horloges in de collectie heb ik gekregen en/ of op aandringen van haar gekocht :joy::sunglasses:đŸ€·đŸ»

Ze weet ook welke horloges ik graag wil hebben

13 likes

Ik mag geen dure horloges kopen van mn liefje, dus dat scheelt weer.

2 likes

Jij hebt de perfecte vrouw!
Ik zeg dat omdat ik dat weet

2 likes

Moet jij je naam niet aanpassen? :joy:

22 likes

image

8 likes

Heeft ze nog een zus in de aanbieding. :grinning:

2 likes

Ik ben heel eerlijk nu


JA, ik wel
 en soms laat ik er ook in het geheim komen
 erg hù?

1 like

Eens

2 likes

Ze heeft me een keer gevraagd; “Wat kost dat eigenlijk?”
Ik; “Tienduizend”
Zij; “ Jij kan ook nooit normaal antwoord geven”

:smile:

46 likes

Nope :sunglasses::sunglasses: