Liever dik doen in de kist...

Het gaat er niet om of het meegerekend wordt of niet.

Jij zegt dat je ze niet afstaat en meeneemt als je een schurft hekel hebt aan diegene die je onterft hebt maar wel zijn legitieme portie komt opeisen.

Dat kan dus alleen in geld. Dus slaat die hele opmerking van jou nog kant nog wal.

Horloge wel of niet mee maakt niks uit. Of je nou er een hekel aan hebt of niet.

Maar je zal wel weer met een of andere opmerkingen komen om iets recht te l*llen wat krom is.
:joy:

1 like

Ben je vampier? Dan moet je vrouw een houten staak door je hart slaan. Dan schijnt het definitief over te zijn.

4 likes

En de hoogte van dat bedrag hangt af van de getaxeerde waarde van de hele nalatenschap, inclusief roerende en onroerende goederen, vermeerderd met giften, verminderd met schulden. Een roerend goed wat niet bestaat omdat het in vlammen op ging wordt ook niet getaxeerd, dus verminder je de waarde van de nalatenschap.

Althans, jij. Ik niet. Ik heb Grand Seiko’s, die schrijven zo hard af dat je bijna bij moet betalen.

Ja. Zie je. Heb ik toch gelijk. :+1::joy:

Het maakt dus niet uit of je hem wel of niet meeneemt.

Zoiets bij voorkeur. En dan zal je denken, waarom? Nou, ik vind dit zo lelijk dat er gewoon één minder op de wereld moet zijn. Als ik daar nog aan kan bijdragen nadat ik de oogjes dichtknijp, dan doe ik dat graag.

7 likes

Die vrees kennen wij ook. Bij leven welteverstaan.

8 likes

Dat zei ik inderdaad als grap over mezelf in mijn eigen topic. De credits voor dit topic laat ik lekker bij jullie.

Overigens vind ik het best een leuk topic ook. Wist niet dat de sommigen hier zo gevoelig waren.

4 likes

:rofl: Badoemtsj! :drum::boom:

4 likes

Alle horloges zijn al uitgedeeld :joy::joy:
Ik hoor niets anders dan: als jij er niet meer bent, naar wie gaan de horloges… :flushed::sweat_smile:
En met de vraag of dat ook even beschreven kan worden :joy:

1 like

Ach Laat je niet kisten

3 likes

24 likes

Dat kan. En onder HF leden kun je ook nog wel een beetje jennen met dat concept. Het is het moment om een verstokte GS fan een Rainbow Daytona in z’n maag te splitsen die moet blijven omdat het een erfstuk is. :slight_smile:

:rofl: We zijn het roerend eens: Heb ik toch gelijk.

Kijk, ik zal de eerste zijn die toegeeft dat dit beter was geweest met een borrel of jonko naar smaak, maar het is vrijdag.

En een @Jurk er bij. De dag is compleet.

2 likes

Deze neem ik mee. Mijn zoons willen hem niet en ik vind hem prachtig.

11 likes

Kun je toch nog een beetje Staudt zijn in de hemel! :drum:

10 likes

:sunglasses::+1:

Ik weet ook niet wat ik precies van het ontwerp moet vinden, maar ik vind dat je overal grappen over moet kunnen maken :ok_hand:

6 likes

Ik koop horloges omdat ik denk daar tijd mee te kopen. Als het eenmaal zo ver is, gaat dat niet meer werken. En kan me ook niet schelen waar ze dan blijven. Dus niks hier. Dood is dood.

Ik zou voor zo’n Grand Seiko 231 gaan. Waarom?

Reden 1: Omdat ie bloedmooi is en ik onder de grond toch geen datum nodig heb.

Reden 2: Mocht ik onverhoopt wakker worden, dan zit er nog voor makkelijk 2 weken zuurstof in die bellen onder het glas:

21 likes

Het hoort bij het leven, net zoals de horloges waarover we praten ook deze hebben onderhoud nodig, raken beschadigd en houden soms op met functioneren.

:pray:

1 like

Acustic Blanc :innocent:

1 like

Serieus Nick :man_shrugging:t3:
Ik hoop overigens dat mijn zoon later wel interesse heeft in mijn Staudt?

Anders ook maar meenemen :wink:

3 likes