Ligt het aan mij of betaalt Grand Seiko bakken vol geld aan youtube watch kanalen

Leek en mindere horlogeliefhebber? Wat bedoel je precies?

Of iemand veel geld uitgeeft aan een duur horloge heeft toch niet te maken met hoeveel verstand hij er van heeft? Heeft toch ook te maken met bijvoorbeeld budget, opvattingen over status en toestemming van je vrouw :+1::wink:

3 likes

Wat is er? Wat is er? Moet ik iets doen? :thinking::grimacing:

1 like

Ja!!! Luiwammes… Kuifje, haddock of wat jij wilt. Zie je NA topic.

3 likes

Het verschil tussen Seiko en Grand Seiko is evident, hetzelfde als een BMW 1 of 6-serie.

1 like

Ja, dat zijn toch geen keuzes :thinking: Is hetzelfde als de vraag: ‘als je echt moet kiezen, je linker- of rechterbeen eraf…? :crazy_face::slight_smile:

1 like

Zijn punt; mensen klikken meer op horloges waarvan het prijskaartje soms gelijk is aan een leuke auto, als op een horloge waarvan het prijskaartje gelijk is aan een leuke fiets.

En ik moet bekennen, af en toe vind ik die horloges met een klein prijskaartje leuker :slight_smile: (vloek ik nu in de kerk? ja ik vloek in de kerk. Om Mart Smeets maar vrij te quoten).

Ik haak af. Ik bespeur lichte beginnende irritatie bij mezelf en jij valt in herhaling :grin::beers::+1:

3 likes

Ok. Ja jammer. Dan geen beloning voor je top topic!

2 likes

Oh dan doe ik toch graag mee! Zo ijdel ben ik natuurlijk ook wel :slight_smile:

Wat is dan de derde optie? De Globemaster?

1 like

Nee een personage. Als je niet kiest ben je vanaf nu Haddock

1 like

Ik snap je helemaal. Maar dat is toch volkomen normaal? Ik geniet van een E 80,- vostok en een paar duizend € GS. @Rens64 lijkt dat gescheiden werelden te vinden. Dat er gemiddeld meer op wat duurdere horloges wordt geliked is toch niet raar. Die 10 GS’en shinen nu eenmaal tussen die 150 SKX’en. Allebei leuk.

5 likes

Ik vind en meer de verstrooide professor, die kon ook af en roe niet kiezen, toch? :smiley:

2 likes

Was dat het topic waarin werd gesuggereerd dat ik nog een jong kind ben? Die heb ik even bewaard voor het geval ze me weer eens een oude lul noemen … :wink:

1 like

Eens! :clap: :+1:

1 like

Oh, aha :roll_eyes: Dan op zeker Haddock :tumbler_glass: :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ah Zonnebloem!

Geen idee.

1 like

Nou, jong kind gaat wat ver. Meer van een jonge geest :wink:

2 likes

of gebrek aan opvoeding omdat je de ‘plaat en zn verhaal niet kent’. :smirk:

1 like

Nu ben ik opeens een jong kind. Lekker bezig Haddock! :laughing:

2 likes

:joy::joy: … was altijd net als ik het cassettebandje aan het omdraaien was. Dik Voormekaar show enzo opnemen, je weet wel. :wink:

Maar goed, GS is dus reclame aan het maken? Overal hè! Logisch.

1 like