Nee. Dat wil ik niet. (Niet “dat dus”, junior). Althans, dat geldt niet voor álle dure horloges; zie bijv. het prachtige werk van Ketelaars.
Wil je mij de samenvatting doen Svp?
Strip voor morgen is al bijna af.
Maar @Guapo komt niet door.
maar een beetje beter dan de GS renders is het al snel trouwens
Ik weet 't.
Zie ‘google afbeeldingen’, YouTube, enz.
Vind je dat gek? Een Ferrari doet toch ook meer mannenharten sneller kloppen dan een fiat Panda? Ik hoop (met jou?) dat dat niet raar is.
M.a.w. wat is dan wel je punt?
Nee, hou zelf vast (of doe om, voordat dat weer verkeerd is) dus.
- De kwaliteit van Grand Seiko wordt overdreven;
- Ze (GS en Rolex) zijn te duur;
- GS maakt reclame, overal en ook aan de A2;
- George Clooney levert zijn Omega in maar drinkt nog wel Nespresso. What else?;
- GS wordt net als Rolex een mainstream merk;
- Sommigen zien op Youtube helemaal geen GS voorbij komen, wél advertenties van Lexa en SecondLife;
- GS is te duur (of had ik dat al gezegd?);
- GS Is mooier dan Patek;
- Als GS op iedere straathoek zichtbaar wordt gaat Invicta er met de eer vandoor;
- Youtubers zijn niet objectief (voor een aantal een openbaring…).
Verder heb ik het ook niet gevolgd hoor …
Het onderscheid tussen een Ferrari en een Panda is voor de leek (de ‘mindere’ horlogeliefhebber) wat makkelijker te maken dan tussen een leuk geprijsde Seiko en een nogal prijzige ‘grote Seiko’. Maar daar mag jij anders over denken. Helemaal prima.
Wat ik met ‘google afbeeldingen’ en YouTube bedoelde, is dat dat minstens zo’n goede indruk geeft als jouw eigen foto hierboven. Meer niet.
Leek en mindere horlogeliefhebber? Wat bedoel je precies?
Of iemand veel geld uitgeeft aan een duur horloge heeft toch niet te maken met hoeveel verstand hij er van heeft? Heeft toch ook te maken met bijvoorbeeld budget, opvattingen over status en toestemming van je vrouw
Wat is er? Wat is er? Moet ik iets doen?
Ja!!! Luiwammes… Kuifje, haddock of wat jij wilt. Zie je NA topic.
Het verschil tussen Seiko en Grand Seiko is evident, hetzelfde als een BMW 1 of 6-serie.
Ja, dat zijn toch geen keuzes Is hetzelfde als de vraag: ‘als je echt moet kiezen, je linker- of rechterbeen eraf…?
️
Of iemand veel geld uitgeeft aan een duur horloge heeft toch niet te maken met hoeveel verstand hij er van heeft? Heeft toch ook te maken met bijvoorbeeld budget, opvattingen over status en toestemming van je vrouw
Waarom vergelijk je dan hierboven nog een Ferrari met een Panda…?
Maar goed, zoals net geschreven: “Het onderscheid tussen een Ferrari en een Panda is voor de leek (de ‘mindere’ horlogeliefhebber) wat makkelijker te maken dan tussen een leuk geprijsde Seiko en een nogal prijzige ‘grote Seiko’.” Beetje ongelukkige vergelijking.
Zijn punt; mensen klikken meer op horloges waarvan het prijskaartje soms gelijk is aan een leuke auto, als op een horloge waarvan het prijskaartje gelijk is aan een leuke fiets.
En ik moet bekennen, af en toe vind ik die horloges met een klein prijskaartje leuker (vloek ik nu in de kerk? ja ik vloek in de kerk. Om Mart Smeets maar vrij te quoten).
Ik haak af. Ik bespeur lichte beginnende irritatie bij mezelf en jij valt in herhaling
Ok. Ja jammer. Dan geen beloning voor je top topic!
Oh dan doe ik toch graag mee! Zo ijdel ben ik natuurlijk ook wel ️
Wat is dan de derde optie? De Globemaster?
Nee een personage. Als je niet kiest ben je vanaf nu Haddock