Ik ben realistisch en afwachtend en ga minder mee in vooringenomenheid, dat ligt in mijn aard. Het staat een ieder vrij om te reageren zoals dat in dte aard ligt, hoewel het mij als nieuweling op het forum wel opvalt dat het vaak dezelfden zijn die een vooringenomen standpunt innemen. Ik denk dat als we het hebben over ‘smaak’ er geen waarheden zijn. Iedere ondernemer die in deze tijd zijn nek uitsteekt, heb ik bewondering voor. Die krijgt mijn onvoorwaardelijke steun of het nu mijn smaak is, of niet is dan niet aan de orde. Het zijn dit soort mensen die hun nek durven uit te steken en een droom laten uitkomen. Anderen zullen altijd blijven dromen, weer anderen zullen altijd zuur blijven. De BOA’s van het forum die hun toetsenbord als wapenstok gebruiken om hun eigen frustraties te ventileren, kan ik zelf niet zoveel mee.
Met wie zou jij bellen in dit geval ?
Zo vaag is dat niet. Ik heb mij aangemeld op de website.
Ok, rechtstreeks met iemand van Ligure dus?
Het zou, denk ik, helpen als je wat meer toelicht in plaats van het onduidelijk houden. Ik lees ‘er zit meer achter’ en ‘ik ken inmiddels het verhaal een beetje’. Waarom vertel je die verhalen dan niet gewoon?
Daarmee zouden we met z’n allen misschien wat meer begrijpen.
Ik vind het horloge niet zo mooi en ben ik dan ook direct een forum BOA of is daar meer voor nodig ?
Verder wel respect voor ondernemers die iets ondernemen.
Spreek voor jezelf, dat doe ik ook. Mocht je dezelfde interesse hebben vanuit dezelfde onbevooroordeelde motieven: bel Rob van Herpt gerust. Ik heb de informatie die ik wilde. En voor de rest: relax en geniet van je weekend. En voor alle duidelijkheid: Sinterklaas bestaat niet
Voor jou maakt Sinterklaas een uitzondering in deze
Hoezo ‘spreek voor jezelf’? Ik begrijp echt niet waarom je zo aangebrand reageert.
Jij stelt dat anderen maar wat roepen en dat jij meer weet, ik vraag of je dan je kennis even wilt delen zodat niet iedereen genoodzaakt is zomaar wat te roepen.
Is dat zo vreemd op een forum waar kennis graag gedeeld wordt?
Als je de boel had doorgelezen, dan had je geweten dat Rob van Monsterwatches er onder andere achter zit. Hij doet dit samen met een bevriend stel en later is daar nog een oud directeur van Ebel bij gekomen. Rob is gewoon bereikbaar, dus als je heel erg geïnteresseerd bent, kun je hem best bellen
Bedankt ik heb namelijk geen BOA aspiraties.
Een wapenstok heb ik trouwens wel
Ik vind het geen lelijke horloge … Ik ben benieuwd naar de real life foto’s, mijn interesse is in ieder geval gewekt
Dat weet ik. Maar om Rob nu allemaal persoonlijk te gaan bellen (als dat al lukt) ipv hier gewoon de achtergrond even toe te lichten, lijkt me een omweg.
De dag dat ze ‘begrijpend lezen’ hadden op school, was jij er niet ? Het psychologischforum.nl is een andere.
Is handiger dan de buren bellen om te vragen of ze Rob even kunnen roepen
Hahaha. Deze is te makkelijk
was een cynisch bedoeld grapje en absoluut niet persoonlijk.
Snap ik sommige hier vinden het een mooi horloge anderen weer niet, kan en mag allemaal.
Laten we hopen voor Rob en de anderen die hier achter zitten dat het een succes gaat worden.
Bij mij nam hij na vier keer overgaan op.
Vermoedelijk kent hij het nummer van @Tinuske en staat het in zijn geblokkeerde nummers
Precies dat.
Wederom erg makkelijk. Mijn ervaring met Rob als verkoper is overwegend positief. Levert veel bang for buck, maar contact bleek gewoon onmogelijk. Die ervaring hebben veel anderen ook.
Daarnaast kan ik toch niet vermoeden dat er ‘een verhaal’ achter zit? Jij komt daar zelf mee, zonder verder toe te lichten er dan allemaal achter zit.
Ik vind het interessant dat het een Nederlands initiatief is, maar vind het horloge gewoon tegenvallen. That’s all.
Nou mooi.
Weten we dat ook weer