Even rustig op Indiegogo gekeken, conclusie: het zoveelste duikhorloge met een bijzonder saai logo en een al even saaie naam.
Hadden ze het “Broccoli” genoemd dan had het ook Italiaans geklonken.
De discussie hier is al even hilarisch als het project.
Ik hoop dat SanderVH niks te maken heeft met dit project. Als het wel zo is dan heeft hij de heren geen goede dienst bewezen…
Zelfde hier. Bij één SKX007 gebleven, maar wel leuk gemod. En heel wat andere horloges erbij in de collectie ondertussen.
Leuk dat hij onder zoiets zijn schouders zet!
Als ze een putjesschepper aan het roer zetten dan is dat niet zo moeilijk inderdaad
Hier loopt nog niet echt storm op indiegogo.
Vind het zelf geen geslaagd horloge, maar wel zonde als dit soort initiatieven het niet haalt. Ze zullen het nu uit eigen zak moeten financieren. Is eigenlijk ook niets mis mee.
Jij nog updates @SanderVH?
Tsja. Dit is gewoon een flop toch?
Lijkt me dat er geen animo is voor dit design.
Ben benieuwd als ze gaan produceren of ze dan verkopen.
Independent of the crowdfunding results these watches will be manufactured!
Ik vind dit wel een signaal dat de markt voor dit geld niet op “Ligure watches” zit te wachten.
Die conclusie is wellicht mét iets te kort door de bocht. Als je niet via dit opmerkelijke draadje van Ligure had vernomen, kon je het volgens mij al helemaal niet weten.
In zoverre lastig te bepalen of er publiek is voor dit horloge.
Tuurlijk niet. Zoveelste microbrand duiker met dezelfde specs voor 600 euro. Op geen enkele manier onderscheidend.
Nee, dat denk ik ook…en in een prijs segment waar je ook niet even instapt.
Zou TS voor onbepaalde tijd verlof hebben gekregen?
die heeft nog een boeiend een leven naast het HF
Gelukkig
Maar even serieus, wat is nu de connectie tussen jou en Ligure? Het kán bijna niet anders dan dat je er net iets dichter opzit dan je eerder zei.
Wat is het nut van dit oprakelen?
Ik vind het razend interessant om een inkijkje te hebben in marketingstrategie. Omdat ik het gevoel heb dat dit er eentje is, vind ik het ook leuk om dat te weten.
Is dat heel vreemd?
Das toch de nuchtere Hollandse nieuwsgierigheid
Wel na meerdere keren zagen.
Evengoed vind ik dat van bijvoorbeeld brunmontagne. Met Pascal heb ik bijvoorbeeld een hele tijd gebeld. Het verhaal achter zo’n project boeit me
Misschien is hij wel houtbewerker