Ligure Scuba Diver watches nieuw Nederlands merk?

Zagen is jouw mening. Wel uit de tent proberen te lokken. Dat zeker

1 like

De VH staat vast voor hetzelfde als RobVH :innocent:

1 like

Omdat TS niet ontkend iets te maken te hebben met Ligure en er dus sprake is van sluikreclame…

3 likes

Het heeft niet mogen helpen…

3 likes

Nee slechte aandacht is ook aandacht zullen we maar zeggen. :face_vomiting:

1 like

Eens kijken of fratello het aantal backers laat stijgen (nu 6).

2 likes

Het artikel is een dag oud. Ik betwijfel of ze hierdoor boven de 10 uitkomen. Het artikel is ook vooral opnoemen van feiten en vrij meningloos. Dus chauvinistisch genoeg om het te noemen, maar deze schrijver vond het niet waard om er zijn mening over te geven. Zou ik denken na het lezen van het artikel in elk geval, maar misschien vergis ik me daarin.

1 like

Hele grote kans dat het gewoon een advertorial is :wink: Gewoon betaald…

Ik kan ook niet aan die indruk ontkomen maar dan moet dat vermeld worden. Er zal achter de schermen misschien iets geregeld zijn?

Wellicht eenvriendendienst. Er valt weinig inhoudelijk te reviewen als er geen prototype/exemplaar beschikbaar is.

Je kunt toch wat vertellen over hoe je het vind van de plaatjes? Of je denkt dat het wat wordt? Of je de opzet van het project wat vindt?

Dat hoeft dus niet bij advertorials. Echter ligt het er vest vaak dik bovenop, zeker als het niet al te kritisch is geschreven :wink:

1 like

Je kunt toch vertellen waar je die plaatjes gevonden hebt.

:thinking:

1 like

https://www.digishock.com/kennisbank/advertorial/

https://www.ictrecht.nl/blog/de-regels-rond-reclame-waar-moet-u-op-letten?hs_amp=true

Het hoeft niet bij artikelen die geschreven zijn op aangeleverd materiaal. Advertorial feitelijk, maar dan geredigeerd.

Heb nog eens ā€œsans prĆ©judiceā€ gekeken, maar vind hem nog steeds lelijk. Mijn persoonlijke mening uiteraard :wink:

2 likes

Ik kan me nog perspakketjes herinneren die mijn vrouw naar de Linda en consorten stuurde. Werden gewoon 1 op 1 overgenomen in die bladen. Die zijn blij als ze op deze manier content toegeworpen krijgen. En wij gratis reclame! :tada::partying_face:

1 like

Kunt er van alles van vinden, maar ik denk wel dat aandacht zoeken (of kopen, maakt niet zoveel uit) bij dit soort media, lijkt me in ieder geval handiger dan Karl Heinz Rummenige iets te laten zeggen op een website die niemand kent.

Helaas voor hen, heeft het nog niet geresulteerd in een aanzienlijk aantal backers. Kon wel eens een duur projectje worden zo.

Misschien kunnen we in de nabije toekomst wel iets heel moois van deze club verwachten, met de ervaring van nu. Het initiatief verdient in ieder geval lof, vind ik.

1 like

Want? Ik gun Rob het beste hoor… maar er zit niemand op deze turtles te wachten lijkt het.

Excuses Ruud, ik dacht dat het uit de context te begrijpen was, maar ik drukte me kennelijk niet duidelijk genoeg uit.

Het initiatief van het in ieder geval proberen een nieuw horlogemerk te lanceren, vind ik bewonderingswaardig. Ongeacht of je het mooi vindt of niet en of het succesvol wordt of niet.

In dit geval word ik niet erg enthousiast van het product en heb ik het gevoel dat we in dit draadje naar een show hebben zitten kijken. Dat doet echter niets af aan mijn hoop dat dit in de toekomst wel degelijk tot mooie producten gaat leiden.

5 likes

Helemaal mee eens, het überhaupt proberen is al een hele stap die echt niet voor iedereen is weg gelegd.

Het is ook niet helemaal mijn ding maar er wordt best wel veel afgegeven in dit topic, misschien ook niet geheel onterecht gezien de vermoedens dat de TS er waarschijnlijk bij betrokken is maar toch ik doe het ze niet na.

2 likes