Die witte is zeker leuk, maar te groot en geen quartz…voor mij dan .
In de review van de @LigureWatches LWT21001 op WatchGecko dat vandaag online kwam, staan nog een aantal foto’s
Mooie review van een zeer fraai horloge. Ik ben persoonlijk geen fan van de turtle-shape, maar bij dit horloge stoort het mij niet, ik zie het zelfs nauwelijks.
Kleurrijk horloge zonder patserig bling te worden.
Mooie afgewerkt en vooral ook ‘anders’.
Ik ga de andere Ligure’s nog eens goed bekijken.
Edit: Ik zie net op de site dat alles turtle is.
En dan sta je zomaar in een ‘Top vijf’ van duikhorloges’ 2023. Na een dikke twee jaar ‘ons ding doen’ hebben we alledrie het gevoel dat we pas net begonnen zijn.
Toch bijzonder dat er (volgens mij?) nog geen één op HF circuleert
Niet alles wat er bij HFers in bezit is, is ooit gedeeld in een topic. Spreek uit ervaring, anders ben ik dagen kwijt met fotograferen
Ik heb geen Ligure trouwens
Wel een interessante vraag?
Dat is zo, maar deze zou dan toch wel ooit gedeeld worden? En volgens horloge.nl is het ook nog eens een ‘bestseller’
Zit wat in. Als ik er een had, dan had ik wel een foto geplaatst in dit topic.
Precies of in wat dragen we vandaag bijvoorbeeld, ik vind hem overigens wel tof hoor, vooral de ‘simpele’ zwarte.
Zeker een leuke vraag
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel stuks je moet verkopen om best seller te worden. Laat ons niet in onzekerheid Ligure
Gefeliciteerd met het artikel in WatchGecko
Dankjewel Arjen.
Maar heb je nou al wat verkocht?
Dat is wel een goede vraag. Ga even m’n HF steentje bijdragen
- Ja ik heb er 1.
- Nee ik heb er geen.
- Nee ik heb er NOG geen maar ik wil er wel 1.
0 stemmers
Zeker. Ze worden goed verkocht.
Liggen bij 10 betere Juweliers in NL.
Online gaan ze naar 11 landen via HWG
Zou je een lijstje willen delen, wellicht eentje hier in de buurt dan kan ik ze even bekijken!