LIJSTJES!! Wat is je mooiste NA van 2025 (en hoeveel)?

Neemt het

het over van het Bulova virus?

1 like

Herinner ik het me verkeerd, of had je daarnaast ook een olijfgroene OP 34? Zo ja: Prachtig koppel. Zo nee: Prachtige OP. :slight_smile: Erg coole kleur.

Allemachtig. Ik ben een amateur. Ik heb er 10 jaar over moeten doen om ergens in de buurt van de 75 verkochte horloges te komen, en dat vinden sommigen al heel erg veel.

2 likes

Is redelijk stabiel op 19 stuks.
Voornamelijk Precisionist. :+1:

1 like

Lang rustig gehouden… inmiddels de hobby weer wat leven ingeblazen met deze 2

21 likes

Nee hoor Chris, geen amateur. Ik was waarschijnlijk jarenlang zoekende en pas de laatste 2 jaar gevonden wat ik tof vind.

Die ‘zoektocht’ ben ik nu aan het opruimen

1 like

Kijkende naar je NA’s van dit jaar hoop ik van ganser harte dat je qua tof bij duikhorloges uit bent gekomen. :slight_smile:

Maar het opruimen van zoektochten, gaandeweg of in één klap maakt even niet uit, komt me bekend voor.

1 like

De groene OP heeft het veld geruimd. De nieuwe OP serie is wel wat ‘eleganter’ qua kastvorm vind ik. Hier die groene plaat in zou geweldig zijn!

1 like

Slechts één NA dit jaar, wel gelijk mijn vaakst gedragen horloge geworden

12 likes

Jouw Omega De Ville is een uitzonderlijk horloge. Veel draagplezier gewenst. Perfectie op de pols wat mij betreft.

1 like

Dankjewel! Ik ben er nog steeds erg blij mee.

1 like

Dacht het redelijk rustig te hebben gedaan dit jaar, valt terugkijkende best tegen :grimacing:

Mijn sub had een service nodig en dus had ik een vervangend vakantiehorloge nodig en kwam uit bij de halios.

Daarna kwam een solar tuna. Heb al veel verschillende varianten gehad maar deze nog niet. Leuk voor tussendoor.

Toen via een leuke ruildeal de doxa divingstar bemachtigd. Snapte het eerst niet, nu wel. Wat een horloge!

Vervolgens, zonder dat ik actief op zoek was, de kans gekregen de seiko sje093 toe te voegen aan de collectie. Al vaker over getwijfeld maar nooit doorgepakt. Nu wel de knoop doorgehakt en heb nog geen seconde spijt gehad. Deze krijgt verreweg de meeste tijd aan de pols.

Vertrokken zijn de squale hfle, de longines conquest en de breitling aerospace. Tja, je kan niet alles houden.

12 likes

4 NA’s en toch het jaar eindigen met het exacte aantal horloges waarmee ik begonnen ben…

• Return to sender, tof horloge maar kl*te bezel operatie alsook geen lumepip in de bezel (een kleine autistische afwijking van mij, kon er niet mee omgaan)

• Doorgegeven aan mijn zoontje, enkel gedragen tijdens het festivalseizoen.
    Vanaf heden weten we telkens hoe lang hij op het toilet heeft gezeten, hij is bezeten van de chrono functie :woozy_face:

• Yeaaaaa nah, op zich een heel leuk speeltje, maar gevoel (en vrouw) zei neen

• nog steeds in de honeymoon phase

• exit collectie na 3 jaar, doet nog steeds een beetje pijn :sweat_smile:
8 likes

Een NA dit jaar. Bevalt heel goed.

21 likes

In de collectie en kort daarna er weer uit:

Er ook uit:

Inzicht van 2025: Te veel horloges in de collectie geven me keuzestress en een schuldgevoel omdat ik niet alles voldoende draag. Een kleine collectie brengt me meer plezier.

15 likes

Voor mij de Sinn U50. Ik dacht oorspronkelijk dat ik de versie met de staalkleurige bezel wilde, maar deze vind ik fantastisch en het is echt een buitenbeentje tussen mijn andere duikers.

11 likes

Allebei heel erg mooi!

1 like

Heb er een stuk of 5 verkocht dit jaar en er zijn er 6 binnen gekomen dit jaar.

De mooiste?

Ik denk de laatste 2.

10 likes

2 Nomos horloges en een Seiko SKX399 duiker voor de vakantiepret in het zwembad.

2026 wordt een rustig horloge jaar vanwege andere investeringen.

12 likes

De Lemania 5100 was toch wel de mooiste aanwinst. Was ik al een tijdje naar op zoek en dat viel niet mee omdat deze toch vrij zeldzaam is.

21 likes

Nooit van gehoord, ziet er geweldig uit.

1 like