Als ik een dubbeltje zou krijgen voor elke onterechte noodstop, onzinnige navigatie suggestie, niet functionerend open dak” of elke keer dat ie de cruisecontrol aanpast naar 50 omdat ie 300 meter verder op een afrit ziet, zou ik een Omega voor je kunnen kopen. Wat een k*t ding is die auto.
Audi is niet beter hoor.
Maar on topic. Er moet beter te vinden zijn buiten de Swatch groep
Dat is nogal een lastige kwestie. De Longines lijkt me echt een mooi pakket voor de prijs. De omega is niet perse mooier/beter maar heeft wel wat meer swag.
Er verschijnen inderdaad steeds meer filmpjes met vergelijkingen, ook van de bezel actions onderling.
Maar heb inderdaad meermaals gelezen dat Longines met deze release nauwelijks onder doet.
Zelf ben ik het meest onder de indruk dat de L888 uurwerken ook worden gemaakt d.m.v. LIGA technologie. Wat neer komt op de MEMS-techniek van Grand Seiko en de productie van het Chronergy-echappement van Rolex. Hierdoor lopen ze super strak, alleen krijgen ze officieel geen COSC certificaat = goedkoper prijskaartje.
Heb er voor de geïnteresseerden eerder over gepost hier, inclusief filmpje met uitleg:
Denk dat verder ieder voor zich moet beslissen, maar vast staat dat de Hydroconquest op vele fronten bang for buck geeft
.
Daarmee spreek ikzelf uit ervaring.
Gelijkwaardig aan een sub niet maar wel de karakter eigenschappen. De longines case vind ik zeer mooi en de kleur van het staal is ook speciaal, tussen staal en titanium in.
De seamaster is mooi maar qua maat vind ik ze te groot, de bracelet heeft geen taper, zwaar en je ziet ze enorm vaak.
De longines heeft een zeer aangenaam
Gewicht, is 39mm en best dun en de mesh bracelet werkt met uitneembare links, niet zoals bij omega.
Longines is een alleskunner voor een lage prijs, als je een smp300 nieuw wilt kopen zou ik eerder een kleine opleg doen en voor een 5 digit sub of een ko date gaan, niets mooier dan een mooie zwarte sub
Ja, daarin volg ik je wel, Pieter. Ik besef me: ik koop heel veel met de kop eraf. Dan past iets meer mijn gevoel van afschrijving, de eerste hap is er dan al af.
Ik zou zelf voor het vorige model Hydroconquest gaan, de nieuwe vind ik niks-- maar dat is alleen mijn persoonlijke mening maar natuurlijk.