Longines only (Deel 2)

Zit hier fijnafstelling in de sluiting?

1 like

Nee helaas niet. Links zijn wel vrij klein, dus goede pasvorm is goed in te stellen.

1 like

Klopt is een reissue van het exemplaar uit de jaren ‘50. Deze is van 2009. Het betreft een L4.746.8.72.0

1 like

14 likes

Gister deze schoonheden gepast :heart_eyes:
@Ypuh

23 likes

Mooie vintage die ik met enorm veel plezier draag :heart_eyes:

19 likes

Ohw ik zie dat ik de datum nog ff moet goed zetten :see_no_evil:
Ga ik gelijk ff regelen :grin:

13 likes

Wat vond je ervan? Behalve erg duur.:sweat_smile:

1 like

Dit blijft toch wel echt een topper:

30 likes

Prachtige horloges, maar inderdaad erg duur.:sweat_smile: Voor dat geld kan je ook een Grand Seiko SBGW231 krijgen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan. Ik zou er alleen een overwegen met een flinke korting (30% of tweedehands). Dan worden de horloges een stuk aantrekkelijker.

2 likes

18 likes

Maar IMO nog altijd veel meer value for money dan bij de meeste andere merken … :wink:

1 like

Inderdaad, zeker omdat ik al veel Longines heb zou bij mij ook de voorkeur daar nu naar uitgaan.

Leuk, thanks voor de foto’s. Geeft al een wat beter beeld.

Wat was je eerste indruk? (Ik ga idd ook wel uit van de Chrono24 prijzen, ca. €3.100 voor de Power Reserve).

1 like

26 likes

Heel mooi model deze Conquest Gmt. Vond alleen de bezel te veel speling hebben, tenminste op het exemplaar dat ik gepast heb dan. Hoe is dat bij die van jou?

1 like

Er zit wel iets speling op de bezel maar niet storend vind ik. Het is niet zo dat hij uit zichzelf zomaar zal verdraaien. Ben er zeer tevreden mee.

1 like

De eerste indruk was dat het prachtige horloges zijn met een solide bouw die mooi ogen om de pols. Ondanks dat beide horloges door de complicaties wat dikker zijn dan ik zou willen in een dresswatch staan ze goed mijn dunne 16,5cm pols. De gouden accenten op de power reserve komen mooi tot hun recht wanneer het zonlicht er direct op schijnt :slight_smile:

1 like

Nieuw? Prachtig :heart_eyes:

1 like

Wat een heerlijke zonnige :sunny: dag vandaag

13 likes