Is dat nog de 21/22 catalogus of is er een nieuwe?
No date is natuurlijk top, maar een LLD is toch van oorsprong een 42 mm? Ook niet zo’n fan van de secondewijzer op deze.
En deze is cosc? Kan er echt niks over vinden.
Het schijnt een gelekte foto te zijn, zwerft rond op internet, oa op het grote Amerikaanse horlogeforum (watch u seek).
Fantastisch mooi horloge en top combinatie met deze band ook
Waar is die te vinden??? Is 39 mm en cosc certified zag ik al in een vorig plaatje.
Weet iemand hier iets meer over?
Was deze al voorbij gekomen?
This watch gets a steel case that measures 42mm in diameter and 17mm in thickness, however as there is no date to adjust, it ditches the appendage at 10 o’clock along the case, and presents as relatively sleek in shape. Inside sits a flyback movement in use exclusively by Longines dubbed the L791.4 which gets 68 hours of reserve, a silicon balance spring, and a COSC certification guaranteeing its accuracy.
Prijs rond €4500
Bron: Worn & Wound
Vind hem heel mooi. Wel een beetje aan de grote kant. Komt ook in het blauw.
Wauw. Mooier dan de Zulu! Dit is de perfecte combinatie van mijn twee Longines horloges, de subdials van de Record Heritage en opgelegde nummers en bezel van Spirit en ook nog eens geen datum.
Zag je ninja-edit ook nog net op tijd en dat beantwoord mijn vervolgvraag. Columnwheel en flyback uurwerk, COSC, keramische bezel, opgelegde nummers en verzonken subdials. Misschien stoppen ze iets teveel features in een horloge voor wat er mogelijk is in deze prijsklasse en uit zich dat in extra dikte. Ergens rond de 14-15mm kon je verwachten, dat heeft bijvoorbeeld Breitling ook bij vergelijkbare specs, maar met 17mm stuur je wel een groot deel van de geinteresseerden weg.
Aan de andere kant is het wel een héél compleet pakket voor een relatief lage prijs en ziet hij er prachtig uit. Het horloge zal hoe dan ook wel te groot zijn om onder je mouw weg te stoppen, dus uiteindelijk maakt het ook weinig uit.
Lijkt wel een mix van zulu en record…
Je had die conclusie ook al getrokken lees ik nu… 42mm zo jammer… Ben ook benieuwd naar die 39mm no date ldd.
Pohh
Pohh