Longines only (Deel 2)

Net mijn Guraga Bond Nato ontvangen. Prachtige kwaliteit en geleverd met gebogen pinnen die ik ook wel nodig had op de Diver. Mooie combi wel!

6 likes

Goedemorgen!

20 likes

Goedemorgen!

14 likes

Staat ‘m ook heel tof! :+1: wat een dijk van een horloge is het toch :star_struck:

1 like

Goedemorgen, nieuw op hf zie ik… Welkom bij het mooiste topic.:slightly_smiling_face:

1 like

25 likes

Zo! Die staat ‘m tof zeg :ok_hand:

2 likes

17 likes

Mijn beste,

Zeer fraaie combinatie,
Horloge en Horloge-band. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank! Ik ben zelf dusdanig blij met hoe deze combinatie uitpakt dat ik meteen maar een setje “quick-realse” springbars heb besteld om makkelijk zonder tools vaker te kunnen wisselen tussen deze en de stalen band. Gezien de stalen band ook een erg goed quick-release systeem heeft.

2 likes

19 likes

Hier baal ik van, stond vanochtend in het blauw. Ik dacht kijk naar het sporten wel en was alweer weg…Zo jmmr…

3 likes

Haha! Ik had 'm ook gezien. Was inderdaad erg aantrekkelijk, ik snap dat ie snel weg is!
Plaatje van @anon23521125EV doet 'm ook wel weer eer aan, hele fijne sfeer altijd in zwart-wit :slight_smile:

2 likes

Normaal zit er bovenop als ik iets wil. Maar goed, tis niet dat ik longines te weinig heb. :grin:

1 like

Ik kwam zojuist deze afbeelding tegen online, komt er dan echt een 39mm Legend Diver? Dit lijkt mij de perfecte maat! :grinning:

8 likes

Staat ‘em heel goed :star_struck:

1 like

Ben dan toch ook heel benieuwd. De huidige ref is 774 met het cal 888.

En no date
.

Ben ik nu de enigste die dat ref nr googled en totaal geen hits krijg?:sweat_smile:

Heb toevallig gister een catalogus van Longines ontvangen en even gekeken, maar een 39mm LD staat er (nog) niet in.

22/23

1 like