Net mijn Guraga Bond Nato ontvangen. Prachtige kwaliteit en geleverd met gebogen pinnen die ik ook wel nodig had op de Diver. Mooie combi wel!
Staat ‘m ook heel tof! wat een dijk van een horloge is het toch
Goedemorgen, nieuw op hf zie ik… Welkom bij het mooiste topic.
Zo! Die staat ‘m tof zeg
Mijn beste,
Zeer fraaie combinatie,
Horloge en Horloge-band.
Orologio Signaturis Temporis
Dank! Ik ben zelf dusdanig blij met hoe deze combinatie uitpakt dat ik meteen maar een setje “quick-realse” springbars heb besteld om makkelijk zonder tools vaker te kunnen wisselen tussen deze en de stalen band. Gezien de stalen band ook een erg goed quick-release systeem heeft.
Hier baal ik van, stond vanochtend in het blauw. Ik dacht kijk naar het sporten wel en was alweer weg…Zo jmmr…
Haha! Ik had 'm ook gezien. Was inderdaad erg aantrekkelijk, ik snap dat ie snel weg is!
Plaatje van @anon23521125EV doet 'm ook wel weer eer aan, hele fijne sfeer altijd in zwart-wit
Normaal zit er bovenop als ik iets wil. Maar goed, tis niet dat ik longines te weinig heb.
Ik kwam zojuist deze afbeelding tegen online, komt er dan echt een 39mm Legend Diver? Dit lijkt mij de perfecte maat!
Staat ‘em heel goed
Ben dan toch ook heel benieuwd. De huidige ref is 774 met het cal 888.
En no date
.
Ben ik nu de enigste die dat ref nr googled en totaal geen hits krijg?
Heb toevallig gister een catalogus van Longines ontvangen en even gekeken, maar een 39mm LD staat er (nog) niet in.
22/23