Longines only (Deel 2)

De no date uit de jaren 60… Waar je nu een vermogen voor betaald…:grimacing:

1 like

Net even ziek geworden bij de outlet in Roermond… Daar ligt een tuxedo voor 1300 euro! Retail is 2450. Heb em zelf 2 maanden geleden best scherp gekocht, maar niet zo scherp…:grimacing:

4 likes

Kopen die handel

Gisteren weer eens een rij horloges wezen bekijken en passen, waaronder de ultra chron en record… Had erg zin in deze 2 maar het viel helaas tegen. De ultra chron zit erg hoog op de pols en die rode brede wijzer doet het niet voor mij…De record was ik nog sneller mee klaar. Was zo slecht af te lezen onder dat licht… Wel erg mooi afgewerkt allebei maar niks gekocht. Wel verliefd geworden op een ander merk.:see_no_evil:

1 like

Heb je ook foto’s gemaakt?

De afleesbaarheid van de Record heb ik meer over gelezen, maar in de praktijk heb ik er tot nu toe geen hinder van gehad. Ik spendeer mijn dagen vooral binnen en op de zonnige dagen dat ik buiten ben, pak ik vaak een ander horloge. De Record is eerder iets wat ik om zou doen voor een etentje of speciale gelegenheid; weer binnen dus.

Toegegeven, heb het horloge ook aangeschaft omdat ik op slag verliefd was. Alle praktische overwegingen (behalve L2L en dikte) gingen overboord.

1 like

Nee, geen foto’s gemaakt. Mijn blauwe mastercollection moonphase is ook slecht af te lezen in het licht maar was daar destijds ook zo verliefd op, en nog steeds, alleen door die ervaring en soms ergernis wist ik nu dat ik de record moest laten liggen…De stalen band was ook erg mooi trouwens…

1 like

26 likes

Heb mijn HydroConquest inmiddels meer dan een jaar en ben er nog steeds uitermate content mee. Zal morgen even een mooie foto schieten :ok_hand:t4:

2 likes

Vorige week was die nog dik 1.450

5 likes

Die kleine tuxedo in 36/37mm?

Ohhh die is zo tof! Leuk dat die er zo nu en dan ligt, ga ik in de toekomst er ook eens kijken!

Klopt. Maar alles ging nog met 10 procent extra… Vorige week ook al, dacht ik…

1 like

38,5. L2l bijna 5 cm.

12 likes

Ik snapte de prijs niet maar denk dat het 1 vd eerste is uit 2020 en uit een duty free shop komt. Dus zonder btw…

De prijs op de tag was nml ook 1456 euro.

Mag ik deze aanraden? (Mijne niet te koop)

8 likes

16 likes

20 likes

15 likes

22 likes

Bijna weekend :grin:

12 likes