Ben het met jullie eens, maar heb momenteel meer goede foto’s met deze combi omdat ik hem toch meer droeg dan merkte ik.
Zal een 2e foto op leer toevoegen bij de volgende up ;), zitten gelukkig genoeg mooie banden bij de koop geleverd
Heb jij die ook?
Lijkt wel een ander horloge op deze foto. Stukken beter
Had. Verkocht om de zwarte aan te schaffen.
Je hebt em verkocht zie ik:+1:. Heeft ons kleine debat hier eraan geholpen? Blijft hij binnen hf?
Ik blijf ernaar terugkomen… heb em tijden terug gepast bij de bijenkorf maar vond em ongepolijst niet mooi, maar zo wel…
Ha! Mogelijk had het wel geholpen
Hij blijft zeker binnen het forum en komt terecht binnen een mooie collectie.
Ik vind het een erg geslaagd model. Ik hou van een sector wijzerplaat. Horloges met een kleine seconde hebben altijd al mijn voorkeur. De positie vd kleine seconde is ook prima. De afgekapte 6 is acceptabel/ niet storend. De maatvoering is precies goed. Mischien dat 20mm lugs beter waren ipv 19.
Ik heb nog gedacht om de wijzers te vervangen voor een ander type, maar de wijzers zijn wel heel mooi. Zeker de aanzet.
De kastvorm vind ik ook tof. Lekker klassiek.
En dan nu nadat de bovenkant van de lugs en de bezel gepolijst zijn en de zijkanten nog geborsteld is wat mij betreft de mooiste combi. Deksel en bezel gepolijst. Zijkant geborsteld. Zo zie ik het graag.
De achterkant is dicht. Opzich prima, want het uurwerk is toch niet interessant genoeg om naar te kijken.
Ik zou best een soortgelijk horloge willen in een andere prijsklasse met een prachtige afwerking en uurwerk. Maar momenteel weet ik geen horloge dat het kan vervangen. Tenzij je minimaal 50k inlegt zoals een Atelier de Chronométrie
Ik heb de tuxedo en flagship van longines. Die hebben allebei dezelfde maten en ook de 19mm lugs, daarom dacht ik jouw type erbij te kopen op die mooie bor…Die kon ik dan wisselen met de andere longines’
Heb je het filmpje op yt van teddy baldesarre en kevin o’leary wel es gezien? Die zijn er ook helemaal lyrisch over.
Ook grappig dat jij grand seiko als avatar hebt. Ik ga dinsdag grand seiko en longines passen bij de ad. Ben benieuwd of dat gepolijste van gs echt zo mooi is…
klik even op mijn profiel dan snap je waarom
Nu snap ik em. Daar de sbgw269 waar ik al een tijdje naar kijk.