Deze werkt:
Pakt beide kanten van de pushpin tegelijk.
- ben blij met de zulu, daar heb je maar een knop om op te drukken en de band laat direct los…
Deze werkt:
Pakt beide kanten van de pushpin tegelijk.
Thanx voor de tip.
Ik ga het vandaag nog eens met de Bergeon 6767 proberen, misschien is mijn hoek niet goed.
Ik voel namelijk wel allebei de kanten van de springbar inschuiven zeg maar, alleen als ik een kant los heb en naar de andere kant ga springt hij er weer in.
Maar soms kan je beter stoppen als de frustratie toeslaat
Hoge toleranties. Zo kut dat ik het max 1x per jaar doe.
Mooi horloge trouwens!
Aahh, dat is jammer om te horen.
Ik vind 'm op staal en op leer bijzonder mooi dus ik hoopte wel vaker te wisselen.
Maar als het zo’n ***klus is dan weet ik het niet.
Laatste wat je wilt is beschadigingen natuurlijk.
Thanks
Moet je zeker doen, ik heb al een paar keer flinke schade gehad door frustratie tijdens het wisselen van bandjes…….
Cool! Mijn WWI aviation kennis is wat beperkt, maar een model van een Sopwith Camel?
Netjes gedaan, ik vind de blauwe band erg mooi staan
Thanx.
Zal een beetje wennen zijn denk, stoor me een beetje aan de “gaten” tussen de band en het horloge.
Het draagt wel een stuk lichter, voel m bijna niet meer zitten
Mijn meest gedragen horloge heeft vandaag een nieuw bandje gekregen.
Lekker hoor die gepolijste bezel en lugs.
Dit vind ik wel erg mooi. Ongepolijst vind ik er niks aan…
Prachtig horloge. Er staat / stond een Longines sector dial in het blauwe gedeelte die me erg aanspreekt
Mooie band!
Heb je de originele bor bracelet er ook bij? En zo ja, weet je het ref nr ervan? Of mss iemand anders die dat weet?
Nee, ik heb hem op de bruin leren vintage band gekocht. Persoonlijk vond ik de BOR met rechte aanzet niet zo mooi.
Waarom deze nog niet weg is snap ik inderdaad niet. Mooie set voor echt een goede prijs.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-longines-heritage-classic-een-future-classic/440698/4?u=vierport
Er zijn mensen die misschien niet door de huidige band op de foto heen kunnen kijken… miss een ander bandje erop plaatsn en foto schieten.
Vind zelf een ander bandje beter passen bij dit horloge.
Idd, de band haalt em naar beneden. Die bor is het net niet. De originele longines bor is echter wel top. Volgens mij hebben @OmroepMax en ik het hier al eens over gehad. Originele blauwe band is ook mooi.