Grijs
Camera van Longines die eind '60 begin '70 gebruik werdt voor de finish foto voor o.a. div wielerwedstrijden
Deze staat in het Ronde van Vlaanderen museum in Oudenaarde
En omdat het niet direct iets met horloge’s te maken had heb ik er maar even een wristshot van gemaakt
Mijn beste,
Wat een leuke foto!!
Een soort Longines “meet and greet”.
Orologio Signaturis Temporis
Hartstikke leuke foto, en aangezien het longines only is hier zou ik zeggen posten dat soort dingen.
Prachtig….
Ik heb even een vraag. Dit viel mij namelijk toevallig gisteren op en nu zie ik het weer.
De datum wisseling van mijn spirit zulu begint om ongeveer 23:30 en is klaar om ongeveer 00:15.
Ik heb mijn maurice lacroix aikon ernaast liggen en die versprong in een keer om 23:59.
Is er mogelijk iets mis met de zulu time?
Edit: ik zie dat de datum wisseling al begint om 22:20. Dan begint de datum heel langzaam te wijzigen en de gehele transitie is om 00:17 - 00:18 klaar.
Je hebt nog garantie op de Zulu time neem ik aan? Gebruik van maken. Lijkt mij niet oké. Herken ik ook niet van mijn Longines
Ik zit er helemaal naast. Dacht dat dit de gewone spirit was. Is nog vroeg voor mij. Ik delete het.
Klopt, ik heb deze nu net aan een maand via s&c.
Dan ga ik van de week er even mee naartoe!
Zijn bij mijn weten grenzen voor hoe lang de wissel mag duren voordat het een gevalletje garantie wordt.
Is per merk en model zeer verschillend.
De één vindt binnen 30 minuten acceptabel , een ander binnen het uur en sommige mensen willen het binnen 10 minuten gedaan hebben.
Geen paniek. Op reddit staat hier meer over. Het schijnt vrij normaal te zijn.
Iemand heeft hier naar mijn weten op HF ook al eens aan gerefereerd. Was dat niet @fredpanarai1 ?
Yep, heb ik ook al een gerefereerd.
Ik heb het bericht even opgezocht en ik zag dat het ook om de spirit zulu time gaat!
Ik ga dan ook zeker even naar de AD toe.
Ik weet niet of het mechanisme schade erdoor kan oplopen maar ik weet wel dat ik me eraan ga irriteren😂