Is het deze?
Longines Sei tachhe
dit staat bij de beschrijving:
Handmatige taakklok werkt goed, maar de behuizing met slijtage wordt daarom verkocht als reparatieobject zonder garantie retourzendingen omdat de behuizing gerepareerd moet worden
Is het deze?
Longines Sei tachhe
dit staat bij de beschrijving:
Handmatige taakklok werkt goed, maar de behuizing met slijtage wordt daarom verkocht als reparatieobject zonder garantie retourzendingen omdat de behuizing gerepareerd moet worden
Ja, kun jij daar nog iets moois van maken?
Ik denk het wel, ik dacht al dat ik deze ergens eerder had gezien en ja ik heb em al gevonden, het wordt geveild, wat zou dat mogen kosten?
Prijs durf ik niet te zeggen, maar heb vraagprijzen gezien van 300 tot 1500.
Edit @vintagewatchstuff is een autoriteit op vintage Longines.
Dan zal ik John is benaderen, zo ziet de kast er uit, niet veel schade zo te zien.
Ik zie wel zware gebruikssporen, maar dat hoort bij de leeftijd en is authentiek.
Startbedrag is 230 € dus dat is een milde start.
Ik heb er al 1 gevonden met een vraagprijs van 795 €
Bij horlogeland.nl tijdloos
De JLC reverso en Santos staan bovenaan mijn verlanglijsje, maar helaas buiten budget voor deze aankoop.
Interessant horloge hoor die Rivanera, maar ben voor dit moment op zoek naar iets wat meer een wow factor heeft en de aandacht trekt, ik ben ook aan het kijken naar 1999 witte speedmasters
Deze staat te koop voor 348 €
Ik vind 'm niet zo, ik denk dat ik voor die andere ga, daar is de patina mooi over de gehele plaat gelijkmatig verkleurd, en zijn er die donkere spots niet aanwezig.
Beetje boven je budget, maar zeg je pak en Longines dan moet het bijna deze zijn.
De wow factor kan uit heel erg discrete elementen komen. Ik zou graag zo’n Rivanera bestellen om 'm eens aan de tand te voelen, maar vermoed van foto’s en video’s al dat het cool gaat zijn met die glanzende bevels.
Brrr. Snel ophouden met kijken. Zeker voor een verlovingsfeest.
Ik zou de Dolce Vita altijd even gaan passen. Ik heb 'm toevallig vandaag weer om, en mij stoort de dikte niet zo. Maar als je het binnen longines wilt houden vind ik de ronde Sector dial die @TiBrew aandroeg de absolute bom. Als je daar een passend leren bandje op zet voor je outfit is dat altijd passend. Die zou ik blind kopen.
Plaatje voor de sfeer:
Maar kijk voor de gein ook eens naar de Tusenö Supervintage Negroni.
Zeg nou zelf, dit zijn toch snoepjes? En je kunt niet zeggen dat dit nog onder de radar is. Ook verkrijgbaar in Mojito of Espresso Martini.
Mijn beste,
Wat een ruimhartige verzameling Longines Horlogerie!!
Mooi hoor!!
Dank voor het delen.
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis
Maar dan die “supervintage” op de wijzerplaat
De band ja, maar ook weer te smalle wijzers en de brede bezel naar mijn smaak. En niet compleet gepolijst. Ieder zijn smaak.
Deze filmpjes ken ik.
Mooi hë, ik kwam het tegen, ik kreeg het van youtube voorgeschoteld, ik heb het gelijk in mijn playlist gezet.
Als ik Youtube filmpjes plaats bijv. op mijn topic, ‘alles op een rijtje voor de beginnende hobbyist’ neem ik altijd de duckduckgo browser om daar de url te kopiëren, dan heb je hier geen last van reclameonderbrekingen, en kun je aan een stuk genieten van de content.
Deze is fantastisch! wat een mooi stuk om in je collectie te hebben.
Niet mijn advertentie maar voor 1k op mp
longines heritage blue
€ 1.000,00