Echt jammer dat het tegenwoordig geld moet kosten.
Ja, dat is jammer, 129 € is iets te veel, maar ja, we weten nu waar we aan toe zijn. Ik dacht dit is wel nuttige info voor iemand die een onderzoek wil laten uitvoeren.
Zeg maar Sarah, John is met andere dingen bezig, nooit met horloge s, dat kan hij ook niet. Wel met gereedschap.
Dit lijkt me ook een leuke Longines om te restaureren, wat denken jullie ervan?
Dit is em in goede staat
Niet mijn favoriete kastvorm en voor mij ook niet Longines’ finest hour.
Erg mooi horloge. En ook fijn dat je we hem blijven zien hier op hf.
Gefeliciteerd met je prachtige NA. Die ingegraveerde Breguet cijfers
Mijn beste,
Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit!!
Schitterende wijzerplaat.
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Erg nice, veel gekeken naar die advertentie. Was ook een mooie deal. Geniet ervan
Ik heb dat bandje ook, op mn Seiko mm200 gmt. En ik vind de kwaliteit goed! Past goed draagt goed ziet er goed uit
Goed om te horen. Ik ben er ook zeker tevreden over!
Eerlijk gezegd draag ik ze niet zo vaak omdat ik staal het mooist vind maar in de warmte of bij nat weer zijn ze echt ideaal.
Vandaag is de Longines Sei tachhe uit de 40er jaren gearriveerd, ik heb het direct onderhanden genomen, de urenwijzer gerepareerd en op beide wijzers opnieuw lume aangebracht, de lume een beetje op kleur gebracht die bij de plaat past, de kast lichtelijk over de polijstborstels en het glas gepolijst daarna alles weer in elkaar gezet,
Longines Sei tachhe uit de jaren 40, hier is de Toxedo uit de Heritage lijn op gebaseerd.