Longines only (Deel 2)

Het is een Hydroconquest GMT, maar de kleur is nieuw voor mij. Deze is ook nog niet officieel gereleased volgens mij.

Dit zou hem moeten zijn:

De andere 2 modellen zijn ook nieuw-nieuw. De Ultra-Chron en Spirit Flyback. Had ze graag even gepast!

2 likes

Klopt, de nieuwe releases sijpelen langzaam door maar officieel is volgens mij de conquest 2023 ook nog niet uit. De ultra chron was mij te groot trouwens, wel erg mooi. Zit op de spirit zulu in 39mm te wachten, of heeft iemand die al gezien ergens?

Is dat een witte conquest 2023??? Rechtsonder.

Leek wit in ieder geval.

Leek wit in ieder geval.

1 like

Dank! Erg mooi. Gek dat ze nog niet officieel gereleased zijn.

Potver, als ik geweten had dat die in wit geleverd zou worden had ik die ipv de antraciete genomen.

Antraciet is ook mooi! Ach en anders alle twee :wink:

1 like

De nieuwe Longines modellen die ik mooi vind zijn mij helaas(/gelukkig) te groot. De Heritage Record Chrono met 40mm en 48.5mm L2L past perfect rond mijn 17cm pols, maar dat is ook gelijk de max. Toch lijkt Longines daarmee afgestapt te zijn van de traditioneel lange lugs.

De Zulu Time 39mm is mijn favoriet van Longines, maar laat ik in mijn huidige collectie van twee al voorzien te zijn van een GMT.

Misschien deze nog:

7 likes

Ik.denk er nu serieus over na.:see_no_evil:

1 like

Die heb ik in de andere kleurstelling…

Ik vind de tuxedo mooier. Zelfde maat kast en ook erg lange lugs.

1 like

Ja, terwijl het volgens mij helemaal niet zulke grote horloges zijn. Ik heb helemaal niks met horloges die te groot aanvoelen. Dat zit grotendeels in te lange lug-to-lug. Meestal helpt het als lugs op een fijne manier afbuigen. Mijn chrono is bijna 14mm dik en daar heb ik vreemd genoeg maar weinig moeite mee. Diameter zegt ook niet alles.

Ben wel benieuwd hoe een Ultra-Chron met 43mm kast en 48mm L2L valt. Als je hem zo ziet is hij behoorlijk groot:

6 likes

Ik heb toevallig nu die seamaster om de pols, de u chron leek veel groter toen ik die paste.

De Flagship is een aanrader. Maten en kast zijn top :+1:t2:

7 likes

8 likes

dit is de helft van de moderne collectie. :slightly_smiling_face:

16 likes

meer foto’s mensen!:slightly_smiling_face:

12 likes

6 likes

En zojuist mijn derde Longines ontvangen, de Spirit 37mm.

De andere twee…

25 likes