Hoe was de service?
Service was prima en vooral snel via DHL geleverd.
Dit is vermoedelijk een terugbrenger, want de garantiekaart was afgestempeld in maart van dit jaar.
Hadden ze wel mogen vermelden, maar met bijna EUR 700 onder listprijs, zie ik wel wat door de vingers.
Aan het horloge zelf is niets te zien van eerder gebruik en in perfecte staat.
Bij mij stond het er in de advertentie toen wel bij. De longines tuxedo. Papieren waren van november, van een italiaanse ad, geleverd afgelopen januari bij mij… Zat ook ruim onder list.
Aha, daar had ik in de haast overheen gekeken.
No biggie overigens, ziet er verder prima uit na wegpoetsen van wat vingerafdrukken. Wel mist die dikke handleiding, maar wie leest dat ding nou?
Mijn beste,
Mooie Longines hoor!!
Ziet er bijzonder fraai uit!!
Proficiat dan ook, met deze talentvolle tijdgenoot.
Orologio Signaturis Temporis
Ik miste een tag, mocht kiezen, 15 euro retour of ze zouden er 1 sturen…
Heb je em op een winder? Lijkt me karwei om alles goed te zetten.
Reserve van een dikke 50 uur, dus kan hem gerust af en toe twee dagen in de box laten zitten en iets anders pakken, maar de derde dag moet ie inderdaad wel weer een dagje om (geen straf uiteraard) om hem niet opnieuw te hoeven instellen
Dit gaat hem toch echt worden zodra hij ik de winkel ligt…. Adembenemend!
Heeft mn Ultra chron ook wat gezelschap tussen alle andere merken
Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij goed draagt (wel grote polsen) maar voelt niet echt 43mm aan
Ja, die had ik ook gezien en ook al gepast maar ga toch voor die Hydroconquest GMT
En 39mm is voor mij te smal
Fantastisch, hè? Dat wordt straks een directe concurrent van Tudor en Omega.
Denk dat ik de enigste ben hier die het niks vind. Zowiezo geen fan van de hydro.
Ik vind de wijzerplaat druk en uit balans met 2 rondjes (op 6 en 9), 1 driehoekje (op 12) en de datum op 3. Daarnaast vind ik de groene kleur een beetje viezig en de bruine kleur doet het ook niet lekker, wellicht gaat het op een zwarte strap.
De armband is wel mooi geborsteld, beter dan bij de ‘normale’ Hydroconquest. De rubberen band bij de GMT vind ik dan weer helemaal niets.
Ik zou de Zulu Time kiezen, mede omdat ik een GMT horloge niet naar het strand hoef te dragen en ik de Zulu Time dressier vind. Duikhorloge en GMT hoeven voor mij niet te mixen, ik vlieg niet door de tijdzones naar het strand (woon er al).
Ongeacht een mooie release van Longines, gaat het goed doen. De blauwe variant op de armband ziet er het mooist uit voor mij.