Ook geen fan van de HydroConquest, maar ze hebben toch wel een aardig fanbase. Vind het ook geen lelijke horloges die veel waar voor het geld bieden en deze nieuwe kleuren zijn op zich wel oké. Mooi dat ze verschillende lijnen hebben en die doorontwikkelen en uitbreiden, zo is er voor ieder wat wils.
Ja idd, ikzelf ben overigens niet zo van de kleuren en prefereer gewoon zwart
Smaken verschillen toch?
Mocht je er ooit niet meer blij mee zijn dan adopteer ik em graag. Ik heb er nog wel een plekje voor over op mijn display.
.
Oh precies, en gelukkig ook wel want soms word je zo op dingen gewezen en bekijk je ze anders. Voor mij is eigenlijk altijd het grootste euvel een datum op 3.
Dan kan ik je vast teleurstellen. Naast dat dit goed dient als mijn enige vintage horloge en ik het echt prachtig vind, heb ik het gekregen van een oude bekende en daarmee heeft het ook emotionele waarde. Gaat dus nooit weg
Hard, maar duidelijk.
Ja ik ben nog steeds erg blij met mijn moderne Flagship. Maar dit blijft toch wel de real deal!! Erg mooi
Het staat je goed. Maar bij twijfels om te verkopen is het in mijn ervaring eigenlijk al wel duidelijk
ik ben juist wel fan van de nieuwe versie
Vind de “kritiek” van “Tulex” element wel terecht
Komende week toch een kijken naar de groene versie op staal
In positieve of negatieve zin?
Eerder in de negatieve momenteel .
Zeker als ik de uwe zie met opgelegde markers… die lijkt me nu veel mooier dan de mijne maar ik geef het nog een kans momenteel
Ik vind de blauwe GMT versie dan ook by far het mooiste. Wat een schitterende beuker. Wellicht ooit…Al zouden beide gebroeders HQ uit mijn collectie moeten vertrekken hiervoor haha.