Longines weet tegenwoordig hun prijzen wel te verzinnen. Voor mij beginnen ze eigenlijk al uit mijn budget range te gaan. Kijk is naar de Flagship Heritage moonphase. 3300 euro… Absurd. 1400 euro meer dan de ‘normale’ Flagship. Leuk een maanfase maar dat rechtvaardig absoluut niet die prijs.
Absoluut een mooi horloge, maar voor persoonlijk niet die 1400 euro extra waard.
Allebei een punt hoor, het verschil tussen de moonphase en date is financieel erg groot, zeker als je het met stalgenoot mastercollection vergelijkt, daar is het verschil tussen date en moonphase een stuk minder. Maar @apmv en ik zijn suckers voor longines, bij andere merken merk ik dat ik het geld veel minder snel uitgeef.
Ben blij dat we bij Longines (nog) geen listprijzen hoeven te betalen.
Ben overigens uitermate tevreden met mijn Flagship Moonphase
Ik zat een paar weken terug te babbelen met een juwelier in Luik, ze zei letterlijk : pas maar op, over 5 jaar is er geen Longines meer nieuw te krijgen onder de 5k…
Tussen de regels door begreep ik dat min of meer ook. Blijkbaar wil Longines in alles één of twee stappen omhoog, dus zeker ook in prijs.
Nog meer Longines gepast:
Maar de maanfase was de enige die het echt voor mij deed! En daarna gewoon weer met 2 Seiko’s naar huis😂.
Was je in Den bosch?
Moet zeggen dat de GMT op deze foto’s idd mij ook niet overtuigd
Ik verwacht dat de andere kleuren, waar dit horloge ook in te verkrijgen zijn, mij beter zouden bevallen. Maar niet voldoende om tot aanschaf over te gaan…
Is dit de nieuwe GMT?
Ja
Mmm… oke had er ook iets meer van verwacht. Waar heb je die gepast?
Bouman, Culemborg.