Vind t er bij jou toch net wat leuker uitzien
Gisteren eindelijk de Longines 5966 (1949) ingeleverd voor een service, over twee maandjes weer ophalen. En dan dragen!
Nou, zwemmen, snorkelen, duiken allemaal geen probleem.
Waar het horloge niet van houdt is strand!
Microadjust en clasp geven het erg snel op als ze zand zien.
Mijn smp die ik in het voorjaar bij had, had dit probleem niet.
Eindelijk eens iets waar mijn horloge van 3x zo duur beter in is. ![]()
Wat een prachtstuk.
Ben je weleens bij Longines in st.Imier geweest?
Daar zou deze niet misstaan.
Dank je wel! Ik ben er ook heel blij mee, zoals je hier kunt lezen: 🚨 NA: 18K Longines 5966 30CH uit 1949….totaal onverwacht!.
Alleen het duurde vrij lang voordat ik tijd had om 'm weg te brengen naar mijn horlogemaker.
Het lijkt me leuk om Longines te bezoeken, is het museum de moeite waard?
Gewoon ja. Echt prachtig! Ben er 3 of 4 jaar geleden geweest, tegelijk met het omegamuseum maar Longines staat me nog het meeste bij.
Je krijgt een privetour van ongeveer een uur, diw bij mij uitliep naar 2 en half uur door mijn enthousiasme.
Het schijnt dat sommige uitvoeringen van de nieuwe hydroconquest al niet meer leverbaar zijn.
Had hierover een onderhoud met een spanjaard op vinted.
Heb even de site gekeken waar mijn, en meerdere hier op het forum vandaan komt, die levert ook niet meer…
Longines met premium.![]()
Klopt, in Spanje gaven ze aan de 39 automaat pas in januari weer te kunnen leveren
Ik wil de mijne best verkopen voor €2799,-
De volgende stap is het bordje “Exhibition only” erbij in de etalage…….
Ik niet, ik wacht tot de markt beter wordt ik zit er echt in voor het geld.![]()
Nu nog wachten tot de rest van mijn Longines collectie hetzelfde doet. ![]()
Eindelijk, het grote afschrijven is ten einde.
ik zeg het al jaren tegen mijn vrouw. er komt een tijd dat deze hobby geen geld kost, ben blij dat het moment nu daar is.