Longines only (Deel 1)

Een matchende blauwe is altijd goed

15 likes

Mooi hoor! Bestelde rubberen band is zwart, dus dan wisselt dat ook nog eens leuk af :slight_smile:

1 like

Deze is ook leuk: https://www.horlogebanden.com/nato-strap-selvedge-red/. Alleen 22 mm breed

1 like

Mooi horloge :ok_hand:, maar welk spel speel je!?

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst! :star_struck:

1 like

Mooi, gefeliciteerd met je aanwinst!

Ik heb hem vandaag ook om:

12 likes

Bedankt, ik speel vooral cod cold war en fifa.

1 like

Ik had Demon’s Souls bij de PS5 gekocht maar moet er erg aan wennen. Nu bezig met Ghost of tsushima.

1 like

Ik mag niet meer posten in het Russische topic, maar ben nu wel hier welkom. Vintage Poljot ingeruild voor een vintage Longines:

18 likes

23 likes

15 likes

Een VHP op een VHP (Van Haasteren Puzzel)? :wink:

1 like

Scherp :ok_hand:

Casual Saturday :grinning:

16 likes

Weet iemand waar het door komt dat de quartz conquest modellen een veel slechtere waterbestendigheid hebben? Vooral de GMT op rubber zou wanneer je er mee zou kunnen zwemmen een ideaal vakantiehorloge zijn.

1 like

Inderdaad. Zat er vandaag ook naar te kijken. Wat een heerlijk reis- en vakantiehorloge lijkt me dit.

Maar die 50 meter is net jammer.

Ik zal niet zeggen dat het slim is om uitgebreid te gaan proberen, maar volgens longines kan het .

2 likes

Ik heb voor de zekerheid telefonisch contact opgenomen met de Swatch groep en mij werd ten zeerste afgeraden om met dit horloge het water in te gaan. Wellicht dat baantjes trekken nog net zou kunnen (maar ook dat risico moest ik eigenlijk niet nemen) en in het water springen of zwemmen in de zee kan hier absoluut niet mee. Zonde, want dit was anders een perfect vakantiehorloge.

1 like

23 likes

Bijzonder dat ze intern niet echt consistent zijn met wat nou wel en niet kan met 50m waterdichtheid.
Ik zou het risico ook niet nemen om ermee te gaan zwemmen, maar dan moet Longines het ook niet op hun website zetten.
Wel slechte marketing. De 50m waterdichtheid is de No.1 reden die ik hoor van mensen om 'm niet te kopen. En dan zetten ze dat lekker opvallend op de wijzerplaat. Lijkt me niet iets om mee te pronken, maarja :sweat_smile:

1 like