Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Nou… kijk hier eens: https://www.fratellowatches.com/maen-hudson-automatic-38-52mondayz-week-6/

We wachten op betere/scherpere foto’s Maen-boys.

2 likes

Blijkbaar heeft Fratello ook een beter exemplaar gehad. :wink:

2 likes

:point_down: :point_down: :point_down:

:point_up::point_up::point_up:

Die erbarmelijke afwerking ten opzichte van de promotiefoto’s kan ik niet anders interpreteren dan pure fraude.

4 likes

Ok, ik geef het op. Is het dan toch zoals hieronder: expectation vs reality?
Ik hoop nog steeds dat de klantenfoto’s gewoon slecht zijn.

10 likes

Wat een boefjes… Je bestelt Doutzen en Erika Terpstra ploft op (of door) je deurmat…

4 likes

Ik krijg hem morgen binnen. Dan zal ik proberen wat goede foto’s te nemen (van bezel en lugs in het bijzonder) en hier plaatsen.

3 likes

@EricPP wordt hier op WUS ook over gesproken?

Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet goed naar het horloge heb gekeken. Was al direct van plan hem te verkopen en ook in de stickers te laten. Zal eens kijken of ik morgen tijd heb om wat foto’s bij daglicht te maken. Volgens mij heb je wel een punt, zeker wat betreft de lugs. Ik denk overigens wel dat de foto’s die je nu voorbij ziet komen niet te vergelijken zijn met die van het reviewmodel. Kom er dus later nog op terug met war fatsoenlijke foto’s.

2 likes

Naar mijn mening is het op WUS ongeveer 50/50 verdeeld.
Meeste commentaar wordt gegeven op de duikersring, stalen band & sluiting die allen volgens hun “goedkoop” aanvoelen.

Persoonlijk merk ik wel een variatie m.b.t. reclameshots & werkelijkheid (wat ook wel wat te verwachten was)

Even in de auto met de tablet gedaan. Vel uw oordeel

5 likes

Zier er al een stuk beter uit t.o.v. die andere foto’s naar mijn mening

1 like

Dank en met vieze vingers :joy:
Ben aan het werk nu :wink:

Haal eens even een borstel onder je nagels door smeerkees.

Ja eens, maar nog steeds niet zoals het model gefotografeerd door Worn&Wound.

5 likes

Dat lijkt er al meer op, inderdaad.

U bent de kelder aan het graven? :wink:

image

6 likes

:joy: ben aan het werk ome Han, dit zijn mijn “pincetjes”

Edit: zal ook even het horloge erbij leggen ter vergelijk

6 likes

Ik ook, maar als mijn handen vies dreigen te worden tref ik even voorzorgsmaatregelen. Smeerkees :sunglasses:

14 likes

Gebruik ik ook maar voorkomt niet alles

1 like

Een ui, nu weer de beter, we gaan weer wat doen

1 like

Nu ik de LE wat langer heb kunnen beoordelen moet ik het met de kritiek eens zijn, de algehele afwerking van een invicta horloge beter is.
Het gepolijste gedeelte is niet volledig glad en het geborstelde gedeelte is wat mij betreft te grof. De stalen band zit goed maar ziet er goedkoop uit. De bezelring en dan met name de groeven zijn ronduit lelijk. Conclusie: goed genoeg als daily beater voor wellicht iets te veel geld. Zeker geen €500 waard.

2 likes