Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Vaak de pagina refreshen; soms zijn er dan opeens weer keuzes beschikbaar.

2 likes

je ziet vaak op KS dat er, met nog een paar uur te gaan, een paar mensen hun pledge cancellen en er wat plekken vrij komen. Dus komende paar uur beetje in de gaten houden en er is best kans dat je mazzel kan hebben.

Ben alleen nog niet uit welke kleur het gaat worden voor mijā€¦

2 likes

Het is inderdaad zoals ijdod & Rusty_nl zeggen. Op de laatste dag zie je op KS sommige twijfelaars afhaken. Het is een kwestie van vaak kijken en refreshen. Succes!

1 like

Ik zit te twijfelen tussen de Jet Black of de Jet Black WR. 38 wordt het voor mij.

Ik heb dezelfde twijfel. Ik neig naar de wr

Ik viel in eerste instantie voor de rode accenten, wat op de zwarte chapter ring voortgezet wordt. Aan de andere kant breekt de witte al het zwart weer een beetje. Keuzes keuzes.

Persoonlijk vind ik het wit wel brutaal. Maar ik ben bang dat de wijzerplaat kleiner lijkt.

Ook twijfels gehad. Wilde i.i.g. een 38mm. Het feit dat enkel de Jet Black LE een lume pip heeft, heeft voor mij uiteindelijk de doorslag gegeven. Dat voegt toch wel iets toe, Ben ook geen liefhebber van zicht achterkanten, dus dan is het simpel. De WR van 200m is ook leuk voor een duiker. Zal overigens nooit verder nat wordt dan een onvoorziene regenbui :wink:.

Ik neig ook sterk naar de LE om de lume pip. En kan nog wel een zwart horloge gebruiken. Wordt sowieso 38, 42 heb ik al genoeg. :slight_smile:

1 like

Er is op dit moment weer 1 plek op de VIP Discount lijst vrij :+1:
P.S. En nu wegā€¦

Lume pip was leuk geweest, maar ik wil juist die rode marker. Oh well. Lume op een diver is sowieso niet functioneel (voor daadwerkelijk gebruik onder water)

ik zag dit bericht: For kickstarter buyers we will keep the cost low for the spare parts. Depending on the part, the cost will be somewhere between 10-25 EUR (ex shipping if part is ordered after delivery of the watch). Once we made an inventory of all the parts we can source extra, we will post an update here, so that people can purchase directly on our website.

Dus een mod is ook mogelijk is de toekomst :wink:

1 like

Ik ben ook niet functioneel voor gebruik onder water :grinning:

Dat is wel het verhaal. Ik houd het voor mogelijk, dat de kickstarters zelf een aantal plaatsen in bezit hebben genomen en die, als de aanmeldingen wat trager doorkomen, de zaak weer een zwiep geven door hun eigen plekjes te vrij te geven en die aan anderen beschikbaar stellen. Wat ook mogelijk is, is dat zij soms een aantal goedkoopste plaatsjes eraan toevoegen. Niemand die dat weet ā€¦ Kortom, linksom, rechtsom, soms kun je er als koper van profiteren, want we bijna allemaal graag voor een dubbeltje op de eerste rang!

Jammer dat ze niet alsnog een ceramic bezel aanbieden. En raar dat de lumepip wel op de LE komt maar niet op de andere varianten terwijl de blauwe en witte dezelfde bezel gebruiken.

Gisteren gesproken met de initiator van de kickstarter actie Pancor 02. Hij bevestigde hetgeen hierboven is gezegd. Verschillende afhakers in de laatste uren.

Duidelijk, deze heeft het in de praktijk meegemaakt. Dat het gemanipuleerd wordt zoals @Omanido zegt, geloof ik persoonlijk niet.

Zo en nu nog even kiezenā€¦een witte of een zwarte chapter ring. Even naast elkaar gezet.

2 likes

Is het wit plastic of is het zilver aluminium? Ik denk dat een witte chapter ring te plastic gaat ogen bij het geheel.

Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, geen idee waar materiaal van is. Ik verwacht Zwitsers aluminiumā€¦

1 like